Zmiany wprowadzone w Star Wars: Battlefront II to nadal pay-to-win
Kontrowersyjny system lootboxów w grze Star Wars: Battlefront II to nadal pay-to-win uważają ci, którzy już testują produkcję w ramach EA / Origin Access.
Kontrowersyjny system lootboxów w grze Star Wars: Battlefront II to nadal pay-to-win uważają ci, którzy już testują produkcję w ramach EA / Origin Access.
DICE oraz EA zapowiadało zmiany w systemach lootboxów w Star Wars: Battlefront II i zmiany te, jak donoszą gracze, zostały wprowadzone. Część z nich jednak uważa, że są znikome i gra nadal nastawiona jest na zarobek za sprawą mikropłatności, które zmieniają jej model na nielubiany pay-to-win.
Wirtualną walutę w grze, za którą kupimy skrzynie z losową zawartością, możemy zdobyć, ale też możemy ją kupić wydając realne pieniądze. Progi cenowe zaczynają się od 5 dolarów a kończą na 90 dolarach. Najtańsza opcja daje nam 500 kryształów, podczas gdy za wygranie meczu otrzymamy ich od 145 do 400, a najtańsza skrzynia kosztuje ich tylko 120, najdroższa 200. Zatem z prostego rachunku wychodzi, że zdecydowanie szybciej kupić za prawdziwą gotówkę niż wypracować poprzez rozgrywkę.
Jak dużą dzięki temu przewagę można osiągnąć? Youtuber kryjący się pod nickiem XfactorGaming wydał 90 dolarów na zakup 12 tysięcy kredytów, w zamian zyskując m.in. ponad 18 tysięcy kredytów, prawie 4 tysiące części i wiele kart. Oczywiście zawartość jest losowa, ale i tak skala zjawiska wielka.
W ten sposób zdołał on ulepszyć swój arsenał, dając mu realną przewagę na polu bitwy. Przykładowo dzięki temu jego myśliwiec TIE awansował na 14. poziom i otrzymał niebieską kartę która wydłuża o połowę czas potrzebny na namierzenie go przez wrogie statki.
XfactorGaming omówił to zagadnienie w tym materiale wideo
Premiera Star Wars: Battlefront II już w przyszłym tygodniu na PC, PlayStation 4 i Xbox One.
Źródło: mp1st.com / fot. EA
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1962, kończy 62 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1980, kończy 44 lat
ur. 1965, kończy 59 lat