Amy Hennig o powodach skasowania Star Wars od Visceral Games
Amy Hennig w szczerej rozmowie podaje przyczyny, dla których EA zdecydowało się wyciągnąć wtyczkę gry Star Wars od Visceral Games.
Amy Hennig w szczerej rozmowie podaje przyczyny, dla których EA zdecydowało się wyciągnąć wtyczkę gry Star Wars od Visceral Games.
Skasowanie projektu studia Visceral Games, dla którego pracowała Amy Hennig, to wielka strata dla graczy. Dla tytułu, który miał być zbliżony do Uncharted 4: A Thief's End w świecie Gwiezdnych Wojen, specjalnie zatrudniono scenarzystkę flagowej serii Sony. Z projektu jednak nic nie wyszło. Gra została skasowana, studio Visceral Games rozwiązane, a materiał, jaki udało się stworzyć, trafił do wewnętrznych studiów EA i na jego bazie powstaje nowa gra.
Amy Hennig w rozmowie z US Gamerem jako winowajcę skasowania gry wskazuje... samo EA. Konkretnie politykę firmy, która nakazuje, aby każda gra "Elektroników" tworzona była na silniku Frostbite Engine. Właśnie silnik stanowił poważny problem dla twórców, którzy musieli sporo czasu poświęcić na adaptację tego narzędzia.
Zdaniem Hennig silnik ten nie sprawdza się w grach przygodowych z elementami skradania i wspinaczki - a właśnie taką grą miał być skasowany projekt.
Reżyserka i scenarzystka gier nie rozumie dlaczego EA zdecydowało się na zamknięcie projektu, zwłaszcza - że w jej ocenie - prace nad grą były już na dosyć zaawansowanym etapie rozwoju. Prawdopodobnie jednak tempo prac dla EA było zbyt wolne.
Źródło: usgamer.net / fot. EA
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1962, kończy 62 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1980, kończy 44 lat
ur. 1965, kończy 59 lat