Cyberpunk 2077 – wycięta zawartość nie zaszkodzi grze? Jeden z twórców komentuje
W Cyberpunk 2077 zabraknie pewnych mechanik, które wcześniej zapowiadano. Zdaniem jednego z twórców, ich brak nie musi oznaczać, że gra stanie się gorsza.
W Cyberpunk 2077 zabraknie pewnych mechanik, które wcześniej zapowiadano. Zdaniem jednego z twórców, ich brak nie musi oznaczać, że gra stanie się gorsza.
Premiera Cyberpunk 2077 była już kilkukrotnie przekładana, ale to nie jedyne, co budzi kontrowersje wśród fanów. Wiele osób ma też obawy odnośnie zawartości, która miała trafić do tej produkcji, ale później zdecydowano się na jej usunięcie. Mowa tutaj m.in. o scenkach przerywnikowych z perspektywy trzeciej osoby, możliwości biegania po ścianach czy podróżowania po Night City metrem – wszystko to miało się znaleźć w grze, ale ostatecznie podjęto decyzję o rezygnacji z tych elementów.
Na temat wyciętej z gry zawartości wypowiedział się Miles Tost, czyli senior level designer w studiu CD Projekt RED. We wpisie na oficjalnym serwerze Cyberpunk 2077 na Discordzie uspokaja on, że tego typu zmiany to zupełnie normalna rzecz w trakcie procesu produkcji.
Cyberpunk 2077 – premiera 10 grudnia na PC, PlayStation 4 i Xboksie One.
Źródło: comicbook.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1993, kończy 31 lat
ur. 1972, kończy 52 lat
ur. 1948, kończy 76 lat
ur. 1976, kończy 48 lat
ur. 1974, kończy 50 lat