Fallout - dlaczego w 1. sezonie nie pojawiły się Szpony śmierci znane z gier? Twórca wyjaśnia
Jeden z najbardziej przerażających potworów z serii gier Fallout nie pojawił się w serialu. Graham Wagner wyjaśnił, dlaczego nie wprowadzili Szponów śmierci w 1. serii.
Jeden z najbardziej przerażających potworów z serii gier Fallout nie pojawił się w serialu. Graham Wagner wyjaśnił, dlaczego nie wprowadzili Szponów śmierci w 1. serii.
Serial Fallout powstał na podstawie jednej z najpopularniejszej serii gier w historii. Akcja rozgrywa się 200 lat po nuklearnej apokalipsie. Spokojna mieszkanka przytulnego schronu przeciwatomowego jest zmuszona do powrotu na powierzchnię. Tam trafia na Pustkowie, które ją zaskakuje.
W 1. sezonie pojawiły się motywy znane z gier, jak Krypty, Bractwo Stali czy historia korporacji Vault-Tec. Z kolei na Pustkowiu czaiły się niebezpieczeństwa takie jak najeźdźcy czy łykacz. Natomiast nie pojawił się jeden z bardziej charakterystycznych zmutowanych przeciwników, jakim jest kultowy Szpon śmierci. To jedne z najgroźniejszych istot na pustyni. Są szybcy, agresywni i sprawiają dużo problemów graczom.
Fallout - czy w 2. sezonie pojawią się Szpony śmierci?
Graham Wagner, współtwórca serialu Fallout, w wywiadzie dla The Wrap wyjaśnił, że brak tego stworzenia w pierwszej serii wynikał z tego, że nie chcieli się spieszyć z jego wprowadzeniem do historii.
Prawdopodobnie twórca dotrzyma obietnicy, ponieważ w końcówce 1. sezonu widzowie mogli dostrzec gigantyczną czaszkę z rogami i zębami, która należy najpewniej do Szpona śmierci. Można to traktować jako zapowiedź jego wprowadzenia do historii.
Fallout - zdjęcia i plakaty
Fallout - cały 1. sezon jest dostępny na Prime Video.
Źródło: screenrant.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1987, kończy 37 lat
ur. 1969, kończy 55 lat
ur. 1991, kończy 33 lat
ur. 1947, kończy 77 lat
ur. 1955, kończy 69 lat