Fallout - dlaczego w 1. sezonie nie pojawiły się Szpony śmierci znane z gier? Twórca wyjaśnia
Jeden z najbardziej przerażających potworów z serii gier Fallout nie pojawił się w serialu. Graham Wagner wyjaśnił, dlaczego nie wprowadzili Szponów śmierci w 1. serii.
Jeden z najbardziej przerażających potworów z serii gier Fallout nie pojawił się w serialu. Graham Wagner wyjaśnił, dlaczego nie wprowadzili Szponów śmierci w 1. serii.
Serial Fallout powstał na podstawie jednej z najpopularniejszej serii gier w historii. Akcja rozgrywa się 200 lat po nuklearnej apokalipsie. Spokojna mieszkanka przytulnego schronu przeciwatomowego jest zmuszona do powrotu na powierzchnię. Tam trafia na Pustkowie, które ją zaskakuje.
W 1. sezonie pojawiły się motywy znane z gier, jak Krypty, Bractwo Stali czy historia korporacji Vault-Tec. Z kolei na Pustkowiu czaiły się niebezpieczeństwa takie jak najeźdźcy czy łykacz. Natomiast nie pojawił się jeden z bardziej charakterystycznych zmutowanych przeciwników, jakim jest kultowy Szpon śmierci. To jedne z najgroźniejszych istot na pustyni. Są szybcy, agresywni i sprawiają dużo problemów graczom.
Fallout - czy w 2. sezonie pojawią się Szpony śmierci?
Graham Wagner, współtwórca serialu Fallout, w wywiadzie dla The Wrap wyjaśnił, że brak tego stworzenia w pierwszej serii wynikał z tego, że nie chcieli się spieszyć z jego wprowadzeniem do historii.
Prawdopodobnie twórca dotrzyma obietnicy, ponieważ w końcówce 1. sezonu widzowie mogli dostrzec gigantyczną czaszkę z rogami i zębami, która należy najpewniej do Szpona śmierci. Można to traktować jako zapowiedź jego wprowadzenia do historii.
Fallout - zdjęcia i plakaty
Fallout - cały 1. sezon jest dostępny na Prime Video.
Źródło: screenrant.com
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1972, kończy 52 lat
ur. 1982, kończy 42 lat
ur. 1969, kończy 55 lat
ur. 1990, kończy 34 lat
ur. 1979, kończy 45 lat