Gwiezdne Wojny przeciwko rakowi
Lucasfilm ogłosił, że aby uczcić wrześniową premierę Gwiezdnej Sagi na blu-ray, razem z gwiazdami kina i telewizji, eBayem oraz ligą baseballa rozpoczęli inicjatywę "Użyj Mocy dla dobra", która ma wspierać akcję "Stand Up To Cancer", zbierającą fundusze na walkę z chorobę. Zobaczcie zabawną reklamę akcji.
Lucasfilm ogłosił, że aby uczcić wrześniową premierę Gwiezdnej Sagi na blu-ray, razem z gwiazdami kina i telewizji, eBayem oraz ligą baseballa rozpoczęli inicjatywę "Użyj Mocy dla dobra", która ma wspierać akcję "Stand Up To Cancer", zbierającą fundusze na walkę z chorobę. Zobaczcie zabawną reklamę akcji.

Kampania rozpoczyna się dzisiaj od publikacji filmu reklamowego z udziałem znanych fanów Gwiezdnych Wojen - są to Aziz Ansari, Zach Galifianakis, Bill Hader, Ed Helms, Ken Jeong, Jaime King, Seth Roger, Andy Samberg, Emma Stone i Samuel L. Jackson. Każdy z nich "używa Mocy dla dobra" odtwarzając w zabawny sposób klasyczne sceny z kultowej Sagi.
W trakcie trwania akcji fani Gwiezdnej Sagi mogą na eBay.com/UsetheForceforGood uczestniczyć w aukcjach, w których są bardzo rzadkie i unikalne przedmioty związane z Gwiezdnymi Wojnami np. specjalna gwiezdnowojenna edycja samochodu Volswagen Passat czy możliwość spotkania przy kolacji z Georgem Lucasem, Chrisem Columbusem, Francisem Fordem Coppolą, Philipem Kaufmanem czy Johnem Lasseter. Aukcje rozpoczną się jutro i potrwają do 23 września.
"Star Wars" i SU2C stworzyli także specjalne koszulki związane z Gwiezdnymi Wojnami, na których widnieją postacie z Sagi z logiem SU2C np. w filmiku widzimy Emmę Stone z koszulką z Yodą z napisem "Yoda Stands Up To Cancer". Można je zakupić na Store.StandUp2Cancer.org. Cały zysk oczywiście przeznaczony będzie na akcje SU2C.
Przez cały wrzesień największe kluby baseballowe w USA przygotują specjalne wieczory z S2UC/Star Wars, w których będzie wiele atrakcji związanych z Sagą.
- Jesteśmy podekscytowani związaniem premiery Gwiezdnych Wojen na Blu-ray z akcją dla fanów "użyj Mocy dla dobra". Jesteśmy szczęśliwy mogąc wykorzystać Moc Gwiezdnych Wojen w tak szlachetnej sprawie - opowiadała Kayleen Walters, dyrektor marketingu Lucasfilm.



naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1992, kończy 33 lat
ur. 1966, kończy 59 lat
ur. 1979, kończy 46 lat
ur. 1977, kończy 48 lat
ur. 1981, kończy 44 lat

