Premiera filmu Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie zbliża się już wielkimi krokami, a kampania promocyjna nadchodzącej produkcji wkroczyła w decydującą fazę. Jak się teraz okazuje, Disney i Lucasfilm zdecydowały się kompletnie zrezygnować z pokazów testowych obrazu, co w wywiadzie dla Esquire zdradził reżyser, J.J. Abrams. Twórca odniósł się w ten sposób do pogłosek z jednej ze stron fanowskich, według których na tego typu pokazach finał gwiezdno-wojennej serii został przyjęty "fatalnie". Abrams zdradził, że film był do tej pory pokazywany jedynie osobom bezpośrednio zajmującym się jego przygotowaniem, później zaś "rodzinie i najbliższym przyjaciołom". Na koniec wywiadu filmowiec dodał, że jest "gotów na jakiś czas odejść z prac nad sagą".
Tymczasem do sieci trafił teraz kolejny spot promujący Skywalkera. Odrodzenie, zatytułowany Hold On. Materiał utrzymany jest w humorystycznej konwencji, a pojawiają się w nim m.in. Rey, Finn i Poe. Pierwsza z nich stosuje nawet sztuczkę Jedi - zobaczcie sami:
Zobacz także:
Film Gwiezdne wojny: Skywalker. Odrodzenie w naszym kraju wejdzie na ekrany kin 19 grudnia. Dzień wcześniej odbędą się jednak pokazy przedpremierowe.
Źródło: cbr.com / zdjęcie główne: Disney/Lucasfilm