Netflix jak Walmart wśród platform streamingowych? Szef HBO dogryza gigantowi
Ciekawe porównanie w świecie filmowych gigantów. Zdaniem szefa AT&T i HBO, jego stacja jest jak Tiffany, podczas gdy Netflix to Walmart wśród platform streamingowych.
Ciekawe porównanie w świecie filmowych gigantów. Zdaniem szefa AT&T i HBO, jego stacja jest jak Tiffany, podczas gdy Netflix to Walmart wśród platform streamingowych.

Randall Stephenson, dyrektor generalny telekomunikacyjnego giganta AT&T i tym samym (po fuzji) nowy szef HBO, zastosował ciekawe porównanie mające na celu zobrazować różnice między HBO a Netflixem. W jednej z nowych rozmów pokusił się o dość obrazowe sformułowanie, sugerując tym samym, że treści oferowane przez streamingowego giganta nie umywają się do treści, jakie reprezentuje sobą HBO. Jak stwierdził:
Przypomnijmy, że Walmart to popularna amerykańska sieć supermarketów, natomiast firma Tiffany & Company sprzedaje prestiżową biżuterię i towary luksusowe.
Mimo komentarza Stephensona, fani szybko zauważyli na forum fakt, że Walmart jest znacznie większy od spółki Tiffany. Dyrektorowi jednak prawdopodobnie chodziło nie o ilość, a o jakość oferowanych programów. HBO buduje swój wizerunek jako stacja, która świadomie selekcjonuje najlepszej jakości treści, podczas gdy Netflix zdaniem wielu wyznaje zasadę "im więcej tym lepiej", promując także słabe filmy i seriale. Żeby jednak było ciekawiej, w tym roku to właśnie Netflix zgarnął więcej nominacji do statuetek Emmy, wyprzedzając HBO po raz pierwszy w historii.
Co sądzicie o uwadze Stephensona? Dajcie znać w komentarzach.
Źródło: ew.com / zdjęcie główne: HBO/Netflix/EW



naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1975, kończy 50 lat
ur. 1977, kończy 48 lat
ur. 1962, kończy 63 lat
ur. 1988, kończy 37 lat
ur. 1978, kończy 47 lat

