Netflix jak Walmart wśród platform streamingowych? Szef HBO dogryza gigantowi
Ciekawe porównanie w świecie filmowych gigantów. Zdaniem szefa AT&T i HBO, jego stacja jest jak Tiffany, podczas gdy Netflix to Walmart wśród platform streamingowych.
Ciekawe porównanie w świecie filmowych gigantów. Zdaniem szefa AT&T i HBO, jego stacja jest jak Tiffany, podczas gdy Netflix to Walmart wśród platform streamingowych.

Randall Stephenson, dyrektor generalny telekomunikacyjnego giganta AT&T i tym samym (po fuzji) nowy szef HBO, zastosował ciekawe porównanie mające na celu zobrazować różnice między HBO a Netflixem. W jednej z nowych rozmów pokusił się o dość obrazowe sformułowanie, sugerując tym samym, że treści oferowane przez streamingowego giganta nie umywają się do treści, jakie reprezentuje sobą HBO. Jak stwierdził:
Przypomnijmy, że Walmart to popularna amerykańska sieć supermarketów, natomiast firma Tiffany & Company sprzedaje prestiżową biżuterię i towary luksusowe.
Mimo komentarza Stephensona, fani szybko zauważyli na forum fakt, że Walmart jest znacznie większy od spółki Tiffany. Dyrektorowi jednak prawdopodobnie chodziło nie o ilość, a o jakość oferowanych programów. HBO buduje swój wizerunek jako stacja, która świadomie selekcjonuje najlepszej jakości treści, podczas gdy Netflix zdaniem wielu wyznaje zasadę "im więcej tym lepiej", promując także słabe filmy i seriale. Żeby jednak było ciekawiej, w tym roku to właśnie Netflix zgarnął więcej nominacji do statuetek Emmy, wyprzedzając HBO po raz pierwszy w historii.
Co sądzicie o uwadze Stephensona? Dajcie znać w komentarzach.
Źródło: ew.com / zdjęcie główne: HBO/Netflix/EW



naEKRANIE Poleca
ReklamaDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1994, kończy 31 lat
ur. 1991, kończy 34 lat
ur. 1992, kończy 33 lat
ur. 1990, kończy 35 lat
ur. 1991, kończy 34 lat

