OnePlus woli płacić za reklamę z Robertem Downey Jr. niż za certyfikat wodoodporności

Reklamowanie technologii przez gwiazdy to nic nowego. Ale wynajmowanie słynnych aktorów do reklam zamiast opłacania certyfikatów wodoodporności to już pewna ekstrawagancja.

Reklamowanie technologii przez gwiazdy to nic nowego. Ale wynajmowanie słynnych aktorów do reklam zamiast opłacania certyfikatów wodoodporności to już pewna ekstrawagancja.

Robert Downey Jr. kojarzy nam się z największym gadżeciarzem uniwersum Marvela, ale i w życiu prywatnym nie stroni od technologicznych zabawek. Po zejściu z planu Avengers: Koniec gry mógł w końcu zająć się zarabianiem w nieco mniej wymagających produkcjach. Na przykład poprzez występowanie w reklamach topowych telefonów. W tym roku aktor postawił na umowę z firmą OnePlus, producentem urządzeń klasy premium, które kosztują zauważalnie mniej niż bezpośredni androidowi konkurenci.

I być może nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie informacje, do których dotarli dziennikarze The Verge. Przedstawiciele korporacji stwierdzili, że uczynili sobie za punkt honoru wynajęcie Roberta Downey Jr. do reklamowania nowych smartfonów OnePlus na kluczowych azjatyckich rynkach: w Chinach oraz Indiach. A jednocześnie przyznali, że nie chcą marnować pieniędzy na certyfikację wodoodporności IP, gdyż uważają, że taki ruch byłby wyrzucaniem pieniędzy w błoto. Podobno ich dewizą jest produkowanie telefonów w najwyższej możliwej specjalizacji przy możliwie jak najniższej cenie.

Zarząd OnePlus postanowił zatem przyoszczędzić na certyfikacie, który zagwarantuje, że sprzęt przetrwa przypadkowe podtopienie, ale chętnie zaangażował w reklamowanie produktu topowego hollywoodzkiego aktora, który za rolę w najnowszych Avengersach może zgarnąć blisko 100 mln dolarów. Z marketingowego punktu widzenia na pewno jest to dość opłacalne posunięcie, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę to, że filmy z uniwersum Marvela cieszą się w Chinach ogromną popularnością. Ale klienci prawdopodobnie woleliby zobaczyć w reklamie telefonów gwiazdę nieco mniejszego formatu, a w zamian mieć pewność, że ich nowy sprzęt po spotkaniu z wodą nie przestanie prawidłowo funkcjonować.

nullZdjęcie: Weibo, RobertDowneyJr

Warto dodać, że nie jest to pierwsza kampania, jaką aktor przeprowadzi z producentem smartfonów. W 2013 roku odtwórca roli Iron Mana podpisał dwuletni kontrakt na promocję telefonów od HTC, za który zgarnął 12 milionów dolarów.

Źródło: The Verge / Zdjęcie: Weibo, RobertDowneyJr

Co o tym sądzisz?

Wkrótce dokonamy migracji systemu komentarzy. Nowy system komentarzy pozwoli nam m.in. rozwinąć funkcje, których nie możemy uzyskać w Disqus, zwiększy bezpieczeństwo strony i przyspieszy czas jej ładowania. W związku z tym wymagana jest Państwa zgoda na przeniesienie Państwa komentarzy do nowego systemu i powiązania go z Państwa kontem w serwisie naEKRANIE.pl. Prosimy o zalogowanie się na wszystkie konta disqus, z których Państwo korzystacie i powiązanie ich z naszym serwisem. W przypadku braku udzielenia tejże zgody, Państwa komentarze w dniu uruchomienia nowego systemu komentarzy przejdą proces zmiany na anonimowe. Proszę kliknąć tutaj, aby wyrazić zgodę i powiązać to konto.

Jeżeli posiadasz oddzielne konto w serwisie disqus kliknij tutaj, aby je powiązać

UWAGA: Ten komunikat będzie się pojawiał aż do momentu uruchomienia systemu nowych komentarzy niezależnie od tego czy wykonasz powyższe instrukcje czy nie.

Porównywarka VOD Nowość Repertuar kin Program TV