Forbes
Pandemia koronawirusa sparaliżowała gospodarkę na całym świecie i spowodowała straty w milionach przedsiębiorstw. Jednak ta zasada nie dotyczy Netflixa. Większość ludzi została zmuszona do pozostania w domu w tym trudnym czasie i jedną z ich niewielu rozrywek stało się oglądanie filmów i seriali. Netflix zarejestrował rekordowy wzrost nowych użytkowników w ostatnim czasie. Nie powinno dziwić, że ludzie, którzy subskrybują tę usługę, oglądają teraz więcej jej treści niż kiedykolwiek wcześniej. Według Kill the Cable Bill użytkownicy Netflixa w Stanach Zjednoczonych przeglądają średnio ponad trzy godziny treści platformy. Dla porównania w 2019 roku ten wynik wynosił niecałe dwie godziny.
Po rozszerzeniu tego nawyku na cały kraj daje to łącznie 203 840 000 godzin filmów i programów telewizyjnych przeglądanych dziennie. Przekształcając te informacje w dane, przeciętny abonent korzysta z 9,6 GB danych internetowych każdego dnia, tylko w serwisie Netflix. To daje 288 GB danych w ciągu ostatniego miesiąca.
Źródło: comicbook.com