Klienci zamawiający towary na platformie Amazon już od kilku lat korzystają z usług Poczty Polskiej, aby otrzymać przesyłki szybko, terminowo, z dostarczeniem do każdego miejsca w kraju. Rozszerzenie współpracy o program Amazon Prime dowodzi, że świadczymy usługi na najwyższym poziomie i jesteśmy atrakcyjnym partnerem biznesowym dla największych światowych koncernów – poinformował wiceprezes Poczty Polskiej Andrzej Bodziony w komunikacie PAP.
Nawiązanie współpracy może okazać się dla Poczty Polskiej intratnym interesem i wpisuje się w strategię firmy na lata 2021-2023 związaną z inwestycją w usługi pocztoweo charakterze rozwojowym. Dziś usługi kurierskie, cyfrowe i logistyczne stanowią niespełna 20% przychodów firmy, a zgodnie z nową strategią do 2024 roku mają odpowiadać za większość przychodów Poczty Polskiej.
Subskrybenci usługi Amazon Prime mogą korzystać z darmowej dostawy na wszystkie produkty oznaczone logo Prime. Korporacja wyceniła subskrypcję na taką samą kwotę, jak Allegro usługę Smart – za miesięczny abonament zapłacimy 10,99 zł, zaś roczna subskrypcja będzie kosztować nas jedynie 49 zł. Jednak w przeciwieństwie do oferty rodzimego Allego, Amazon nie wyznaczył minimalnej wartości zamówienia kwalifikującego się do darmowej dostawy. Ponadto w ramach abonamentu Amazon Prime otrzymamy dostęp do serwisów Prime Video oraz Prime Gaming.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj