

"UnREAL" powróci w przyszłym roku z 10-odcinkowym 2. sezonem. Premierowy odcinek oglądało tylko 815 tys. widzów i był to bardzo przeciętny wynik epizodu, który stracił 44% widzów w porównaniu ze swoim lead-inem, czyli "Devious Maids".
Jednak minął miesiąc czasu i stacja Lifetime otrzymała szczegółowe wyniki oglądalności z nagrywarek i innych platform, które pokazały, że pierwsze 3 odcinki miały średnią widownię wynoszącą 4,8 mln osób. I jest to w dodatku serial przyciągający przed telewizory głównie młodych ludzi, którzy są najważniejsi z perspektywy reklamodawców.
Czytaj także: „Public Morals” – zapowiedź nowego serialu TNT
"UnREAL" opowiada o kulisach kręcenia hitowego programu reality i producentach, którzy zrobią wszystko, aby zmanipulować sensacyjne i zaskakujące reakcje uczestników.
Źródło: deadline.com / zdjęcie: mat. prasowe

