fot. SIE
Silent Hill F zapowiada się jako świeże spojrzenie na uniwersum. Twórcy zdecydowali się odejść od tradycyjnych, amerykańskich scenerii i przenieśli akcję do Japonii lat 60. XX wieku. Dodatkowo producent, Motoki Okamoto, jasno deklaruje, że gra od samego początku projektowana była z myślą o większym nacisku na elementy akcji, co stanowi celowy kontrast do Silent Hill 2 Remake, który skupiał się na zachowaniu oryginalnego doświadczenia.
Jest to świadoma decyzja, mająca na celu odświeżenie znanej formuły i przyciągnięcie szerszej publiczności, w tym graczy, którzy nie mieli wcześniej styczności z wcześniejszymi częściami serii. Jak podkreślają Okamoto i reżyser AI Yang, ich celem było uniknięcie powielania schematów z poprzednich, znaczących gier, takich jak Silent Hill 2 Remake.
Okamoto podkreśla również, że celem jest przyciągnięcie nowych, młodszych graczy, którzy cenią sobie wymagające gry akcji. Ten cel doprowadził do wyboru bardziej dynamicznego stylu rozgrywki, co ma pozwolić Silent Hill F wyróżnić się na tle swoich poprzedników.
Twórcy w wywiadzie zdradzili również, że przejście wątku fabularnego zajmie od 8 do 12 godzin. W grze dostępny będzie także tryb New Game+, który ma być interesujący dla graczy z uwagi na nową zawartość.
Premiera Silent Hill F już 25 września. Gra dostępna będzie na PC, PS5 oraz Xbox Series X.
Źródło: gamespark.jp