Super Bowl 2019 – Netflix zalicza spadek oglądalności przez finał
Super Bowl 2019 to najpopularniejsze wydarzenie roku w telewizji. Netflix wyjawił, jaki miał ono wpływ na zainteresowanie Amerykanów propozycjami platformy.
Super Bowl 2019 to najpopularniejsze wydarzenie roku w telewizji. Netflix wyjawił, jaki miał ono wpływ na zainteresowanie Amerykanów propozycjami platformy.

Super Bowl 2019 pewnie osiągnie gigantyczny wynik oglądalności. Dla porównania każdy finał w ostatnich latach przekraczał 100 mln widzów. Nie ma bardziej popularnego wydarzenia w telewizji w ciągu roku.
Netflix opublikował na Twitterze informację, że zainteresowanie finałem Super Bowl wpłynął na użytkowników platformy. Okazuje się, że Netflix w USA zaliczył 32% spadek oglądalności w porównaniu do zwyczajnej niedzieli.
Sam Netflix tym razem przygotował tylko jeden spot na Super Bowl, który zapowiada serial przyrodniczy Our Planet.
Źródło: comicbook.com / zdjęcie główne: materiały prasowe



naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1975, kończy 50 lat
ur. 1977, kończy 48 lat
ur. 1962, kończy 63 lat
ur. 1988, kończy 37 lat
ur. 1978, kończy 47 lat

