Super Bowl 2019 – oglądalność notuje spadek. Najgorsza od 11 lat
Super Bowl 2019 nie jest wielkim sukcesem dla stacji CBS. Zainteresowanie spadło w porównaniu do poprzednich edycji.
Super Bowl 2019 nie jest wielkim sukcesem dla stacji CBS. Zainteresowanie spadło w porównaniu do poprzednich edycji.

Super Bowl 2019 zebrał sporo krytyki za fatalny występ zespołu Maroon 5 oraz małą ilość treści oczekiwanej przez fanów popkultury. W porównaniu do poprzednich lat spotów oraz reklam zahaczających o popkulturę było o wiele mniej.
To miało wpływ też na wyniki oglądalności. Według portalu Deadline finał Super Bowl obejrzało w amerykańskiej telewizji CBS mniej widzów niż w ostatnich 11 latach. Wynik to 98,2 mln widzów. Dodając do tego widzów z platform streamingowych ostateczny wynik wynosi 100,7 mln widzów.
Oglądalność w samej telewizji była ostatnio poniżej 100 mln widzów w 2009 roku, gdy wynik wynosi 98,7 mln widzów. Dlatego liczba z 2019 roku jest najniższa od 11 lat. Nie da się jednak ukryć, że to nadal najpopularniejsze wydarzenie telewizyjne roku i te liczby są imponujące.
CBS nie zdecydowało się na emisję serialu fabularnego po Super Bowl, tak jak wiele stacji w przeszłości. Zamiast tego postawili na program rozrywkowy The World's Best, który przyciągnął 22,2 mln widzów ze współczynnikiem 7.0. w grupie 18-49. Jest to fantastyczne osiągnięcie, które na pewno pozwoli utrzymać wysokie zainteresowanie programu.
Źródło: deadline.com / zdjęcie główne: materiały prasowe



naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1969, kończy 56 lat
ur. 1961, kończy 64 lat
ur. 1983, kończy 42 lat
ur. 1971, kończy 54 lat
ur. 1952, kończy 73 lat

