Youtube podał statystyki z E3. Jaka gra cieszyła się największą popularnością?
Materiał z jakiej gry prezentowanej podczas targów E3 2017 najchętniej oglądali użytkownicy serwisu YouTube? Odpowiedź jest już znana.
Materiał z jakiej gry prezentowanej podczas targów E3 2017 najchętniej oglądali użytkownicy serwisu YouTube? Odpowiedź jest już znana.
E3 2017 dobiegło końca, czas więc na małe podsumowanie. Wszystkie oficjalne filmy z rozgrywki i zwiastuny prezentowanych na targach gier trafiły na YouTube. Serwis pokusił się o wygenerowanie statystyki, która pokazuje, jaka gra cieszyła się największą popularnością oglądających. Tutaj powody do zadowolenia mogą mieć Electronic Arts oraz Ubisfot. Tytuły tych wydawców znalazły się na podium. Także Sony nie powinno narzekać.
Czytaj także: Śródziemie: Cień Wojny z konsekwencjami niepowodzeń w misjach pobocznych
W TOP 10 z okazji E3 znalazły się aż 4 tytuły EA (w tym 2 na podium), 2 gry Sony oraz po jednym Activision, Nintendo i Bandai Namco oraz Ubisoft. Największą oglądalność miały jednak materiały ze Star Wars: Battlefront II.
- Star Wars: Battlefront II (EA)
- Assassin’s Creed: Origins (Ubisoft)
- FIFA 18 (EA)
- Call of Duty: WWII (Activision)
- God of War (Sony)
- Super Mario Odyssey (Nintendo)
- Spider-Man (Sony)
- Anthem (EA)
- Need for Speed Payback (EA)
- Dragonball Fighter Z (Bandai Namco)
Źródło: youtube.com / fot. ESA
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat