Powiązane treści

Aleksander Mazanek
Aleksander Mazanek
Gry, które chciałbym zobaczyć na dużym i małym ekranie
-
Na weekend

Gry, które chciałbym zobaczyć na dużym i małym ekranie

W świetle wielu mniej lub bardziej udanych produkcji aktorskich opartych na grach zastanawiam się, co...

Aleksander Mazanek
Aleksander Mazanek
Wirtualne pola walki i wojna na monitorze
-
Na weekend

Wirtualne pola walki i wojna na monitorze

Tu Call of Duty, tam Battlefield, ale chyba żaden amator sieciowego grania nie sądzi, że z równą łatwością...

Najgorsze i najbardziej rozczarowujące gry 2016 roku
-

Najgorsze i najbardziej rozczarowujące gry 2016 roku

Styczeń to czas podsumowań, przemyśleń i refleksji. Dziś czas na kolejne takie zestawienie przesiąknięte...

Dawid Muszyński
Dawid Muszyński
Jeffrey Dean Morgan to dupek! – wywiad z Michaelem Cudlitzem z The Walking Dead
-
Na weekend
zdjęcia

Jeffrey Dean Morgan to dupek! – wywiad z Michaelem Cudlitzem z The Walking Dead

Podczas naszej ostatniej rozmowy Michael Cudlitz musiał gryźć się w język, by nie zdradzić tajemnicy...

Damian Dąbrowski
Damian Dąbrowski
Skąd bierze się popularność sieciowych gier FPS?
-

Skąd bierze się popularność sieciowych gier FPS?

Dlaczego prosta sieciowa strzelanka cieszy się niesłabnącą popularnością od kilkunastu lat, a o wysokobudżetowych...

Marcin Rączka
Marcin Rączka
Gry, na podstawie których powinny powstać filmy
-

Gry, na podstawie których powinny powstać filmy

Hollywood coraz odważniej spogląda w kierunku poważnych ekranizacji gier wideo - i słusznie, ponieważ...

Michał Czubak
Michał Czubak
Jeden strzał, jedna śmierć
-

Jeden strzał, jedna śmierć

Elementy gry snajperem zawsze były i będą. Pożądane w trybie dla jednego gracza, niekoniecznie lubiane...

Michał Czubak
Michał Czubak
II wojna światowa w odwrocie
-

II wojna światowa w odwrocie

Lista gier z akcją osadzoną podczas II wojny światowej jest spora, ale w ciągu ostatnich lat najwięksi...

Piotr Grabowski
Piotr Grabowski
Trofea i osiągnięcia – zabawa czy katorga?
-

Trofea i osiągnięcia – zabawa czy katorga?

Od zarania dziejów w elektronicznej rozrywce chodziło o rywalizację i glorię zwycięzcy. Najstarsze automaty...

Piotr Grabowski
Piotr Grabowski
Dlaczego broń się nie zacina?
-

Dlaczego broń się nie zacina?

Wiele się mówi o realizmie w grach, jako czynniku uatrakcyjniającym rozgrywkę. Od gier wymaga się bardzo...

Porównywarka VOD Nowość Repertuar kin Program TV