Wysoka frekwencja w twojej gminie? Remigiusz Mróz uśmierci Wam mieszkańca
Remigiusz Mróz zaangażował się w profrekwencyjnej kampanii, rozpoczętej przez Make Life Harder. Autor kryminałów zapowiedział, że gmina z wysoką frekwencją znajdzie się w jego nadchodzącej książce. Już wiadomo, gdzie urządzi zapowiedziane "miejsce zbrodni".
Remigiusz Mróz zaangażował się w profrekwencyjnej kampanii, rozpoczętej przez Make Life Harder. Autor kryminałów zapowiedział, że gmina z wysoką frekwencją znajdzie się w jego nadchodzącej książce. Już wiadomo, gdzie urządzi zapowiedziane "miejsce zbrodni".

W przededniu drugiej tury wyborów prezydenckich, która odbyła się 1 czerwca 2025 roku, twórcy Make Life Harder – popularnego profilu satyrycznego na Instagramie – zaangażowali się w kampanię profrekwencyjną. W charakterystycznym dla siebie stylu, łączącym ironię z trafnymi obserwacjami codzienności, zachęcali swoich odbiorców do udziału w głosowaniu.
Do akcji zaczęły przyłączać się - również często w humorystyczny sposób - miasta, gminy, nawet prywatne osoby. W pewnym momencie podczas 'nitki' komunikacyjnej na Instagram Stories Make Life Harder został wywołany znany z 'szybkiego pisania" polski autor kryminałów - Remigiusz Mróz, który chętnie udziela się social mediach.
Zbrodnia a frekwencja wg Remigiusza Mroza
Gmina z najwyższą frekwencją podczas drugiej tury wyborów prezydenckich stanie się... miejscem zbrodni. Jak przekazał Remigiusz Mróz na swoim profilu na platformie X:
Książka w zasadzie pisze się sama, bo wiele pomysłów Mrozowi podrzucili już internauci. Czekamy niecierpliwie na spełnienie tej "wyborczej obietnicy" polskiego pisarza.
Gdzie była najwyższa frekwencja w drugiej turze wyborów?
Jak podaje portal Business Insider, najwyższą frekwencję w drugiej turze odnotowano w Krynicy Morskiej. W tej gminie miejskiej zagłosowało aż 88,31 procent uprawnionych. Niewykluczone, że to właśnie tam rozegra się akcja kolejnej powieści Remigiusza Mroza.
Źródło: X: @remigiuszmroz / Instagram: @make_life_harder / Business Insider

