Avengers: Koniec gry - budżet na promocję jest rekordowy. Podano kwotę
Portal Deadline opublikował nowe informacje o Avengers: Koniec gry. Dzięki temu wiemy, jaki jest budżet promocji widowiska MCU.
Portal Deadline opublikował nowe informacje o Avengers: Koniec gry. Dzięki temu wiemy, jaki jest budżet promocji widowiska MCU.
Avengers: Koniec gry według informacji portalu Deadline ma budżet na promocję w wysokości 200 mln dolarów. Jest to najwyższa kwota w historii studia Marvel.
Dla porównania Avengers: Wojna bez granic miała promocję kosztującą 150 mln dolarów, Spider-Man: Homecoming to 140 mln dolarów, a Strażnicy Galaktyki Vol. 2 to tylko 80 mln dolarów
Do tego wszyscy partnerzy promocyjni tworzą spoty reklamowe swoich produktów mocno nawiązując do filmu. Analitycy donoszą, że marki, które związały się z MCU mogą liczyć na 50% wzrost sprzedaży produktów promowanych wraz z filmem. Marvel natomiast liczy, że współpraca z takimi markami przyciągnie nowych widzów. Na przykład w tym roku marka kosmetyków Ulta Beauty przygotowała kolekcję związaną z filmem i producenci liczą, że to przyciągnie trochę więcej kobiet do kin, ponieważ zawsze w podziale odbiorców przeważają mężczyźni.
Zobacz także:
Premiera 26 kwietnia. Przykładowe spoty reklamowe partnerów promocyjnych:
Źródło: deadline.com / zdjęcie główne: materiały prasowe
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1963, kończy 61 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1981, kończy 43 lat
ur. 1969, kończy 55 lat
ur. 1971, kończy 53 lat