Emitowany w TVN amerykański serial "Californication" z Davidem Duchovnym w roli głównej ma mniej widzów niż nadawane w tym samym czasie w TVP 2 i Polsacie filmy. Jednak produkcja radzi sobie lepiej od propozycji TVP 1 i poprawia nieco wyniki TVN-u w stosunku do ub.r.
Cztery pierwsze odcinki premierowej serii "Californication" (emisja we wtorki ok. 23.25) obejrzało średnio 775 tys. widzów przy udziale w rynku na poziomie 14,70 proc. w grupie 4+ i w 15,68 proc. w 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. To minimalnie lepszy wynik od tego, który TVN osiągała w tym samym paśmie emisji, ale w analogicznym okresie ub.r. - wtedy stację śledziło 760 tys. osób, a jej udział wynosił odpowiednio 13,63 proc. i 14,46 proc.
W czasie emisji "Californication" TVN zajmuje dopiero trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP 2, nadająca w tym paśmie głównie filmy fabularne oraz dokumenty, które ogląda 1 mln osób. Lepsza od TVN-u jest także Polsat (filmy fabularne; 953 tys.). Trochę słabiej od nadawcy "Californication" radzi sobie natomiast TVP 1 (dokumenty i filmy fabularne; 755 tys.).
Źródło: wirtualnemedia.pl
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1971, kończy 53 lat
ur. 1964, kończy 60 lat
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1974, kończy 50 lat