Diablo 4 z gigantycznym przychodem. Ponad 150 milionów dolarów z mikropłatności
Harrison Froeschke, starszy menedżer produktu w Blizzard, ujawnił szczegóły dotyczące zarządzania monetyzacją w Diablo 4. Informacje później ukrył, ale w sieci nic nie ginie.
Harrison Froeschke, starszy menedżer produktu w Blizzard, ujawnił szczegóły dotyczące zarządzania monetyzacją w Diablo 4. Informacje później ukrył, ale w sieci nic nie ginie.
Harrison Froeschke na swoim profilu LinkedIn pochwalił się ciekawymi liczbami związanymi z Diablo 4. Ujawnił on kwoty przychodu, jakie wygenerowała gra. Liczby są konkretne i robią wrażenie.
Froeschke podkreślał swoje osiągnięcia związane z zarządzaniem strategią monetyzacji w grze. W jego obowiązkach leżało m.in. prowadzenie strategii cenowej, spersonalizowanych zniżek oraz planowanie przyszłych aktualizacji. To wszystko przyczyniło się do wygenerowania ponad 150 milionów dolarów przychodu z mikropłatności. Łączny przychód ze sprzedaży gry wraz z dodatkami wyniósł jeszcze więcej, bo ponad 1 miliard dolarów.
Choć te liczby robią wrażenie, nie powinny być aż tak zaskakujące, biorąc pod uwagę, że Diablo 4 to najszybciej sprzedająca się gra w historii Blizzarda. Dodatkowo z pewnością swoje przysłowiowe trzy grosze do tej cegiełki dorzucili gracze posiadający tytuł w ramach abonamentu Game Pass.
Niebawem wynik ten ulegnie poprawie. Tego możemy być pewni. Na horyzoncie nowie DLC Vessel of Hatred, które ma pojawić się już 8 października. Będzie ono kontynuować główną fabułę, a także wprowadzi szereg innych nowości.
Źródło: Gamepressure/ LinkedIn
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1962, kończy 62 lat
ur. 1953, kończy 71 lat
ur. 1934, kończy 90 lat
ur. 1980, kończy 44 lat
ur. 1988, kończy 36 lat