Niedawno poinformowano, że premiera Doom Eternal została opóźniona, bo twórcy potrzebują więcej czasu na dopracowanie swojego dzieła. Nie oznacza to jednak, że kampania marketingowa zwolniła tempo, a wręcz przeciwnie. Do sieci trafił nowy materiał, za którego przygotowanie odpowiadają Bethesda oraz id Software. Nie jest to jednak typowy zwiastun czy gameplay, a prezentacja zawartości, która trafi do osób składających zamówienia przedpremierowe lub decydujących się na zakup droższego wydania Deluxe.
Wśród bonusów znajdziecie m.in.:
- przepustkę sezonową rok 1.,
- demoniczną skórkę slayera,
- klasyczny pakiet dźwięków,
- skórkę dla shotguna (pre-order),
- skórkę Doot Doot Revenant (pre-order),
- grę Doom 64 (pre-order),
- bonusową kampanię - Master Level (pre-order).
W Doom Eternal zagramy na PC, PlayStation 4 i Xbox One dopiero w marcu 2020, ale już w najbliższy weekend, na targach PGA, będzie możne przetestować wersję demo tego tytułu.
Źródło: youtube.com / fot. Bethesda