

Z informacji prasowej firmy Electronic Arts wynika, że FIFA 22 zaliczyła bardzo udany start i od momentu premiery przyciągnęła ponad 9 milionów graczy, którzy rozegrali 460 milionów pojedynków na murawach. Jednocześnie zapewniono, że to tylko początek przygody z tegoroczną odsłoną, a także zdradzono, że w przyszłości możemy doczekać się... zmiany nazwy serii.
Żadnych szczegółów na ten temat nie podano, zamiast tego jedynie w kilku słowach wspomniano, że jest to brane pod uwagę. Twórcy mają przyglądać się umowom, które podpisano z organizacją FIFA, więc trudno powiedzieć, co ostatecznie z tego wyniknie.
Warto przypomnieć, że konkurencja już wcześniej zdecydowała się na taki krok. W 2020 roku markę Pro Evolution Soccer przemianowano na eFootball PES 2020, a w tym roku całkowicie zrezygnowano z "PES", zostawiając same eFootball 2022. Jednocześnie zmieniono też model biznesowy, tym razem stawiając na free-to-play. W lipcu pojawiły się nieoficjalne informacje, że również FIFA 23 dostępna będzie za darmo, ale jak na razie EA w żaden sposób nie skomentowało tych doniesień.
Źródło: ir.ea.com

