God of War: Ragnarok zakończy nordycką przygodę Kratosa. Cory Barlog wyjaśnia dlaczego
God of War: Ragnarok zakończy historię Kratosa i Atreusa w świecie mitologii nordyckiej.
God of War: Ragnarok zakończy historię Kratosa i Atreusa w świecie mitologii nordyckiej.
Podczas PlayStation Showcase 2021 zaprezentowano pierwszy zwiastun God of War: Ragnarok i na dobre rozpoczęto działania marketingowe wokół tej produkcji. Niedługo później dostaliśmy bowiem serię grafik przedstawiających bohaterów, a nowe informacje zaczęły trafiać do sieci praktycznie każdego dnia. Teraz zaś do sieci trafił wywiad, w którym Eric Williams i Cory Barlog, czyli odpowiednio reżyser nowej i poprzedniej odsłony, wypowiadają się na temat gry.
Cory Barlog ujawnia między innymi, dlaczego nadchodząca produkcja zakończy nordycką przygodę Kratosa. Chodzi przede wszystkim o czas. Twórca zdradził, że przygotowanie zarówno odsłony z 2018 roku, jak i Ragnaroku wymagało około 5 lat prac. Jak łatwo policzyć, ewentualna, trzecia część mogłaby sprawić, że ewentualna trylogia byłaby rozciągnięta na 15 lat i według niego to po prostu zbyt długo.
Cały wywiad możecie obejrzeć poniżej.
God of War: Ragnarok zmierza na konsole PlayStation 4 i PlayStation 5, ale data premiery nie została jeszcze ujawniona.
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1950, kończy 74 lat
ur. 1973, kończy 51 lat
ur. 1935, kończy 89 lat
ur. 1985, kończy 39 lat
ur. 1983, kończy 41 lat