System rozwoju gracza i zmienne warunki pogodowe w „Battlefield 4”
Jak się okazuje tryb multiplayer w Battlefield 4 będzie sporo różnił się od tego, co mogliśmy oglądać w poprzedniej części gry studia DICE.
Jak się okazuje tryb multiplayer w Battlefield 4 będzie sporo różnił się od tego, co mogliśmy oglądać w poprzedniej części gry studia DICE.
Na dwa i pół miesiąca przed premierą Battlefield 4 studio DICE rozpoczęło cykl zwany "The Road to Battlefield 4", w którym ujawniane będą interesujące szczegóły związane z najnowszą odsłoną nowego "Battlefielda". Twórcy potwierdzili, że w "czwórce" nie zmieni się system klas, a gracze będą mogli wcielić się w inżyniera/mechanika, zwiadowcę, szturmowca/medyka lub żołnierza wsparcia.
Podstawową nowością w Battlefield 4 będzie system "Field Upgrades", który znany jest graczom z futurystycznej odsłony "Battlefield 2142". Dzięki udanym operacjom w grze zespołowej gracze otrzymywać będą punkty, które następnie zamienią na rozwój swojej postaci. W ten sposób będzie można wzmocnić pancerz, wydłużyć bieg sprintem lub też nosić większą ilość amunicji.
Przedstawiciele DICE wyjaśnili także pomysł zwany "Levolution", który pozwala na dynamiczne zmiany podczas gry na danej mapie. Byliśmy ich świadkami podczas promocyjnych gameplayów na mapie w samym centrum Szanghaju, gdzie zburzony wieżowiec sprawiał, że mapa została pokryta mgłą i pyłem. Twórcy zapowiadają też zmienną pogodę, która będzie pogarszać lub polepszać widoczność. Co ciekawe, twórcy zapowiadają więcej zmiennych elementów, takich jak odcinanie zasilania w budynkach czy wzbudzanie alarmów zdradzających pozycję wroga.
Premiera Battlefield 4 zapowiedziana została na 29 października.
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1998, kończy 26 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1949, kończy 75 lat
ur. 1970, kończy 54 lat