„Skandal” najpopularniejszy na Twitterze
Firma Nielsen, która od niedawna zajmuje się również mierzeniem popularności seriali na Twitterze poinformowała, że największy szum w mediach społecznościowych miał miejsce podczas premiery 3. sezonu Skandalu.
Firma Nielsen, która od niedawna zajmuje się również mierzeniem popularności seriali na Twitterze poinformowała, że największy szum w mediach społecznościowych miał miejsce podczas premiery 3. sezonu Skandalu.

Według Nielsen Twitter TV ratings, podczas pierwszego odcinka trzeciego sezonu Skandalu o serialu wspomniano na twitterze 713 tys. razy, a twitty widoczne były dla 3,7 mln kont. Przypomnijmy, że premiera nowej serii zgromadziła przed telewizorami 10,5 mln widzów.
W czołówce rankingu znajdują się w większości programy reality show. Widzowie uwielbiają wysyłać twitty w trakcie trwania odcinka programu, bez względu na to, czy trwa on na żywo, czy są to zwykłe przesłuchania. Największą widownię na twitterze spośród wszystkich reality shows generuje "The Voice".




naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1979, kończy 46 lat
ur. 1983, kończy 42 lat
ur. 1977, kończy 48 lat
ur. 1988, kończy 37 lat
ur. 1969, kończy 56 lat

