

Ubisoft zdecydował się po raz kolejny opóźnić debiut Skull and Bones. Tym razem nie podano nowej, konkretnej daty premiery i zamiast tego wspomniano jedynie, że miałaby ona trafić na sklepowe półki "na początku roku 2023-2024" - najprawdopodobniej chodzi tutaj o rok fiskalny, co oznacza, że produkcja ta powinna pojawić się na sklepowych półkach późną wiosną lub latem tego roku. Skąd taka decyzja? Powód nie zaskakuje: chodzi o chęć dopracowania gry i zapewnienia doświadczenia najwyższej jakości.
Warto przypomnieć, że to już szóste opóźnienie Skull and Bones. Prace nad grą trwają od 2013 roku i początkowo miała ona zadebiutować w roku 2018, później 2019, następnie roku fiskalnym 2021-2022, roku fiskalnym 2022-2023, 8 listopada 2022 roku i 9 marca roku 2023.
Oprócz tego ujawniono, że Ubisoft skasował trzy nadchodzące, ale nieujawnione jeszcze tytuły. Mimo tego nadchodzące miesiące zapowiadają się całkiem interesująco, bo w roku 2023-2024, poza Skull and Bones, na rynek trafić ma także między innymi Avatar: Frontiers of Pandora oraz Assassin's Creed Mirage.
Źródło: globenewswire.com

