W YouTubie będzie jeszcze więcej reklam
Przedstawiciele Google postanowili zmodyfikować politykę reklamową serwisu YouTube. Wkrótce zauważalnie wzrośnie liczba filmów przerywanych reklamami.
Przedstawiciele Google postanowili zmodyfikować politykę reklamową serwisu YouTube. Wkrótce zauważalnie wzrośnie liczba filmów przerywanych reklamami.
Reklama internetowa jest jednym z najważniejszych źródeł dochodu Alphabet, spółki-matki Google. Nic więc dziwnego, że firma robi co może, aby zmaksymalizować wpływy z tej działalności. W najbliższym czasie wprowadzone zostaną zmiany, dzięki którym zarówno korporacja, jak i współpracujący z nią twórcy, będą mogli liczyć na wyższe zarobki.
Dziś nagrania reklamowe w YouTubie najczęściej oglądamy na początku filmów, ale twórcy mogą umieścić je także wewnątrz nagrań, o ile te mają długość co najmniej 10 minut. Google planuje złagodzić te ograniczenia, a co za tym idzie - zwiększyć pulę materiałów klasyfikujących się do umieszczenia przerwy reklamowej.
Nowe zasady wejdą w życie 27 lipca 2020 roku. Zgodnie z uaktualnionymi zapisami reklamy wideo będą mogły przerywać nagrania o długości co najmniej 8 minut. Na tym jednak nie koniec zmian, gdyż Google automatycznie włączy je we wszystkich klasyfikujących się filmach. Oznacza to, że trafią one zarówno do nowo publikowanych nagrań jak i tych, które funkcjonują w serwisie od dawna. Nawet tych, w których twórcy dotychczas nie włączyli promocji tego typu.
Tym samym Google znacząco zwiększy liczbę reklam wyświetlanych na platformie YouTube. Twórcy, którzy nie godzą się na nowe zasady, będą mogli wyłączyć automatyczne dodawanie reklam przerywnikowych za pośrednictwem YouTube Studio.
Źródło: Ubergizmo
naEKRANIE Poleca
ReklamaDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1972, kończy 53 lat
ur. 1977, kończy 48 lat
ur. 1971, kończy 54 lat
ur. 1992, kończy 33 lat
ur. 1973, kończy 52 lat