Marka LEGO od zawsze kojarzona była z klockami i chociaż wciąż jest to najważniejszy produkt duńskiej firmy, to od jakiegoś czasu z powodzeniem radzi ona sobie również w branży wirtualnej rozrywki. Gry z udziałem plastikowych ludzików cieszą się niesłabnącą popularnością wśród graczy w różnym wieku, a włodarze LEGO ośmieleni ich sukcesem już zaczynają stawiać pierwsze kroki w świecie filmu. Przyjrzyjmy się bliżej fenomenowi klockowych gier.

"/> Marka LEGO od zawsze kojarzona była z klockami i chociaż wciąż jest to najważniejszy produkt duńskiej firmy, to od jakiegoś czasu z powodzeniem radzi ona sobie również w branży wirtualnej rozrywki. Gry z udziałem plastikowych ludzików cieszą się niesłabnącą popularnością wśród graczy w różnym wieku, a włodarze LEGO ośmieleni ich sukcesem już zaczynają stawiać pierwsze kroki w świecie filmu. Przyjrzyjmy się bliżej fenomenowi klockowych gier.

"/> Marka LEGO od zawsze kojarzona była z klockami i chociaż wciąż jest to najważniejszy produkt duńskiej firmy, to od jakiegoś czasu z powodzeniem radzi ona sobie również w branży wirtualnej rozrywki. Gry z udziałem plastikowych ludzików cieszą się niesłabnącą popularnością wśród graczy w różnym wieku, a włodarze LEGO ośmieleni ich sukcesem już zaczynają stawiać pierwsze kroki w świecie filmu. Przyjrzyjmy się bliżej fenomenowi klockowych gier.

"/>
Reklama
placeholder
Reklama
ZAMKNIJ
placeholder
placeholder
Porównywarka VOD Nowość Repertuar kin Program TV