Festiwal Filmowy w Cannes: TikTok został oficjalnym sponsorem wydarzenia. Co zobaczą użytkowownicy?
Festiwal Filmowy w Cannes nawiązał współpracę z TikTokiem. Jakie będą tego efekty?
Festiwal Filmowy w Cannes nawiązał współpracę z TikTokiem. Jakie będą tego efekty?
Organizatorzy Festiwalu Filmowego w Cannes jako pierwsi postanowili zakazać robienia selfie swoim gościom na czerwonym dywanie. Jak się okazuje, przedstawiciele kultowego festiwalu postanowili ponownie zaskoczyć swoich branżę filmową. Tym razem nawiązali współpracę z popularną platformą społecznościową TikTok. Jak nowa współpraca wpłynie na coroczne wydarzenie?
Festiwal Filmowy w Cannes - TiKTok oficjalnym sponsorem wydarzenia
Dzięki współpracy z uwielbianą na całym świecie aplikacją Tik Tok, Festiwal Filmowy w Cannes może wiele zyskać. Warto wspomnieć, że z platformy, służącej przede wszystkim do publikowania krótkich nagrań, obecnie korzysta ponad 750 milionów użytkowników. Dlatego też Festiwal Filmowy w Cannes z całą pewnością będzie miał okazję dotrzeć do znacznie szerszego grona fanów. Pasjonaci świata kina będą mogli obserwować przebieg wydarzenia z zupełnie innej strony niż dotychczas. Pracownicy francuskiego festiwalu filmowego otrzymają bowiem dostęp do oficjalnego profilu na TikToku, aby umieszczać w sieci ekskluzywne materiały zza kulis. Na użytkowników będą czekać między innymi wyjątkowe wywiady z gwiazdami prosto z czerwonego dywanu oraz specjalne materiały prosto z garderoby obecnych tam gości.
Dyrektor Festiwalu Filmowego w Cannes, Thierry Fremaux, twierdzi, że współpraca z TikTokiem będzie idealną okazją, aby dotrzeć również do nowej publiczności i wzbudzić zainteresowanie również wśród młodszych widzów na całym świecie:
Z kolei dyrektor TikToka, Rich Waterworth, widzi we spółpracy z Festiwalem Filmowym w Cannes świetną okazję na to, aby rozwinąć potencjał swojej aplikacji:
Festiwal Filmowy w Cannes w 2022 roku odbędzie się od 17 do 28 maja. TikTok rozpocznie swoją współpracę z festiwalem podczas jego 75. edycji.
Oto jak wyglądała relacja z Festiwalu Filmowego w Cannes z 2021 roku:
Jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co istotne w popkulturze.