Scooby-Doo 2: dlaczego na HBO Max zamieniono Burger Kinga na KFC? Fanka odkryła odpowiedź
Czyżby Scooby-Doo chciał zachęcić Amerykanów do częstszego odwiedzania KFC?
Czyżby Scooby-Doo chciał zachęcić Amerykanów do częstszego odwiedzania KFC?
W 2004 roku na ekranach kin zadebiutował film Scooby-Doo 2: Potwory na gigancie w reżyserii Jamesa Gunna. Produkcja opowiada o przygodach członków Mystery Inc. – Freda, Daphne, Velmy, Kudłatego i Scooby-Doo – którzy mają zostać uhonorowani poprzez specjalną galę w miejskim muzeum kryminologii. Podczas wydarzenia niespodziewanie ożywa kostium ducha Pterodaktyla, który terroryzuje gości, a następnie przywołuje do istnienia innych przeciwników grupy. Aby odzyskać dobre imię i uratować miasto, bohaterowie muszą zdemaskować Złego Człowieka w Masce.
Scooby-Doo 2 – Burger King i KFC
Użytkowniczka Twittera zauważyła, że w wersji filmu dostępnej na platformie streamingowej HBO Max kubek Scooby'ego ma logo KFC, mimo że pamiętała, że wcześniej był to symbol Burger Kinga. Wskazała także, że dwie minuty później Kudłaty mówi:
Podczas gdy w napisach można przeczytać:
Użytkowniczka jednak na tym nie poprzestała i postanowiła dojść do powodu takiej zmiany. Jak się okazuje:
Tymczasem KFC ma „prawa międzynarodowe”, co oznacza, że wersja dostępna obecnie na platformie jest tą samą, jaką oglądali widzowie spoza Stanów Zjednoczonych w 2004 roku.
Scooby-Doo 2 – obsada
w obsadzie filmu Scooby-Doo 2 wystąpili między innymi: Matthew Lillard, Freddie Prinze Jr., Sarah Michelle Gellar i Linda Cardellini. Głosu Scooby'emu użyczył Neil Fanning.
15 animacji, które drastycznie zmieniły wygląd. Ghost in the Shell, Scooby i inni
Źródło: cbr.com