Liczyliście niższy poziom trudności w Elden Ring? Hidetaka Miyazaki uważa, że to zepsułoby grę
Radzenie sobie z wyzwaniami to zdaniem prezesa studia From Software integralna część doświadczenia w Elden Ring.
Radzenie sobie z wyzwaniami to zdaniem prezesa studia From Software integralna część doświadczenia w Elden Ring.
Choć duży, nielinowy świat i mnogość dostępnych opcji sprawiają, że w Elden Ring da się znaleźć sporo ciekawych możliwości pozwalających na "obniżenie" poziomu trudności i dostosowanie go do swoich potrzeb, to nie da się ukryć, że jest to bardzo wymagająca produkcja. Niedawno wydany dodatek zatytułowany Shadow of the Erdtree poszedł zresztą jeszcze dalej. Żeby w ogóle dostać się do nowej zawartości trzeba pokonać dwóch wymagających bossów w podstawowej wersji gry, a w samej nowej lokacji, Królestwie Cienia, natkniemy się na potężnych przeciwników, przy których trzeba wykazać się ogromnymi umiejętnościami lub mnóstwem cierpliwości.
Na temat poziomu trudności wypowiedział się Hidetaka Miyazaki, prezes From Software i zarazem reżyser Elden Ring. W rozmowie z serwisem The Guardian przyznał, że taki zabieg nie wydawał się właściwym rozwiązaniem.
Miyazaki został również zapytany o to, jak wygląda jego praca na stanowisku prezesa From Software. Przyznał on, że siedzenie za biurkiem i zarządzanie nie do końca mu odpowiadają i nadal jest on bardzo mocno zaangażowany w proces tworzenia gier.
Źródło: theguardian.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1975, kończy 49 lat
ur. 1945, kończy 79 lat