

Jak w prawdziwej piłce nożnej, tak w grze FIFA 17 EA Sports chce postawić większy nacisk na rozgrywanie stałych fragmentów gry. Chodzi o to, żeby niczego nie pozostawiać przypadkowi, a wręcz przeciwnie - żeby gracz miał jak największą kontrolę nad lotem piłki. Stąd zmiany, które opisuje najnowszy materiał przedstawiający grę.
Czytaj także: Japonia kolejną frakcją w Civilization VI
W FIFA 17 gracz będzie mógł m.in. ustawić się do rzutu karnego czy wolnego w odpowiedni sposób wygodny dla niego. Jak podaje EA, każda zmiana położenia wykonującego stały fragment gry wpływa na trajektorię lotu piłki, co w konsekwencji przekłada się na większą swobodę w wykonaniu stałego fragmentu gry.
Z kolei wyrzuty piłki z autu będą również zbliżone od tych ze świata realnego. Gracz będzie mógł poruszać się kilka metrów wzdłuż linii bocznej boiska i szukać lepszej pozycji do wyrzutu piłki z autu.
FIFA 17 zadebiutuje 29 września. W wersji na PC, PlayStation 4 i Xbox One gra będzie wspierana silnikiem Frostbite, na pozostałych platformach będzie korzystała ze starszych rozwiązań technicznych.
Źródło: easports.com / fot. EA Sport

