fot. Hisense
Piątkowe spotkanie uświetniła wyjątkowa prezentacja Oficjalnego Pucharu UEFA EURO 2024™, symbolizująca status Hisense jako Oficjalnego Sponsora nadchodzących Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. To partnerstwo podkreśla zaangażowanie marki w promocję sportu i zdrowej rywalizacji na arenie międzynarodowej.
Hisense zaprezentował dwa nowe modele ze swojej tegorocznej linii telewizorów. Modele MiniLED z serii U8N będą dostępne w dwóch rozmiarach – 65” i 75”. Ich jasność szczytowa sięga aż 3000 nitów. Wyróżnia je ponad 1500 stref lokalnego przyciemniania i najnowocześniejsze formaty HDR, w tym Dolby Vision IQ, HDR10+ Adaptive oraz HLG. Telewizory oferują dźwięk Multi-Channel Surround 2.1.2 z Dolby Atmos. Druga nowość – seria U7N to również telewizory z kategorii MiniLED, dostępne z przekątnymi ekranu 55”, 65”, 75”, 85” oraz aż 100”. Ich jasność szczytowa sięga 1500 nitów.
fot. HisenseDzięki wyposażeniu w tryb 144Hz Game Mode Pro seria U7N sprawdzi się również podczas grania. Obydwie serie wyposażone są w najnowszą wersję autorskiego oprogramowania systemowego Hisense – VIDAA U7.6.
fot. HisenseHisense nieustannie inwestuje w rozwój nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja, które znajdują zastosowanie w ich szerokiej gamie produktów. Przykładem jest seria dostępnych już na rynku inteligentnych urządzeń pralniczych 5S – pralki i suszarki – które komunikują się ze sobą dzięki systemowi Connect Life, zapewniając oszczędność energii oraz wygodę użytkowania.
fot. HisenseInnym ciekawym urządzeniem wprowadzonym w 2023 roku na rynek przez Hisense jest dwudrzwiowa lodówka z wbudowanym ekranem. To prawdziwe centrum zarządzania domem – ekran można wykorzystać jako interaktywną tablicę ogłoszeń i listę zakupów albo połączyć ze swoim smartfonem, by używać jako większego wyświetlacza do oglądania filmów z przepisami kulinarnymi.
fot. HisenseŹródło: Informacja prasowa Hisense