

Producent telewizorów – firma Hisense – ogłosiła podpisanie umowy jako globalny sponsor UEFA EURO 2024™. Hisense w ramach umowy zyska również prawa sponsorskie do europejskich kwalifikacji UEFA w latach 2023-24 i 2025-26, finałów Ligi Narodów UEFA w 2025 r., UEFA U21 EURO 2025, Finalissima 2024 i UEFA Futsal 2026.
Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu UEFA, docenił przedłużenie partnerstwa przez Hisense i skomentował:
Marketing sportowy pozostaje kluczowym elementem globalnego rozwoju Hisense i budowania rozpoznawalności marki na całym świecie. W ciągu ostatnich pięciu lat znajomość marki Hisense poza Chinami wzrosła prawie dwukrotnie, a sponsoring i powiązania z turniejami znacząco przyczyniły się do wzrostu świadomości marki za granicą o 25 punktów procentowych.

Po ogłoszeniu informacji na temat sponsoringu UEFA EURO 2024™ Fisher Yu, prezes Grupy Hisense, zauważył w czasie swojego wystąpienia na targach IFA 2023:
Od energooszczędnych telewizorów laserowych po globalne inicjatywy na rzecz ochrony środowiska, Hisense inwestuje w innowacje dostarczając konsumentom bardziej ekologicznych produktów, które ułatwiają prowadzenie zdrowego stylu życiu.
Przez lata firma Hisense nieustannie dążyła do nawiązania głębokich relacji z konsumentami na całym świecie, bez względu na to, gdzie mieszkają i jakim językiem mówią, aby lepiej zrozumieć i zaspokoić indywidualne potrzeby większej liczby użytkowników. Poprawiając tym samym jakość i doświadczenia związanie z ich codziennym życiem.
Źródło: Informacja prasowa Hisense

