

Masahiro Sakurai to japoński twórca gier wideo, który znany jest między innymi z prac nad seriami Kirby oraz Super Smash Bros. W miniony weekend wziął on udział w transmisji na żywo z okazji 10. urodzin marki Arcade Archives, w trakcie której podzielił się z widzami zaskakującą ciekawostką dotyczącej jednej produkcji sprzed ponad 20 lat. Sakurai rozpoczął swoją opowieść od tego, że przyznał się do przekazania pewnej rady deweloperom z Hamster Corporation (twórcom Arcade Archives). Miał on im powiedzieć, by jak najbardziej ograniczyli czas pomiędzy wyborem konkretnej produkcji, a przejściem do samej rozgrywki.
Po tym Sakurai przyznał, że sam miał w jednej ze swoich gier, a konkretnie Kirby Air Ride z 2003 roku, zdecydować się na bardzo ciekawy zabieg. Twórca z premedytacją zrezygnował z wprowadzenia do gry obsługi systemu Dolby Surround, tylko po to... by na starcie wyświetlać o jedno logo mniej i tym samym skrócić czas oczekiwania na zabawę.
Źródło: videogameschronicle.com

