Dlaczego Masahiro Sakurai zrezygnował z Dolby Surround w Kirby Air Ride? Powód zaskakuje
Masahiro Sakurai niedawno ujawnił pewną ciekawostkę na temat gry Kirby Air Ride, która w 2003 roku zadebiutowała na konsoli Nintendo GameCube.
Masahiro Sakurai niedawno ujawnił pewną ciekawostkę na temat gry Kirby Air Ride, która w 2003 roku zadebiutowała na konsoli Nintendo GameCube.
Masahiro Sakurai to japoński twórca gier wideo, który znany jest między innymi z prac nad seriami Kirby oraz Super Smash Bros. W miniony weekend wziął on udział w transmisji na żywo z okazji 10. urodzin marki Arcade Archives, w trakcie której podzielił się z widzami zaskakującą ciekawostką dotyczącej jednej produkcji sprzed ponad 20 lat. Sakurai rozpoczął swoją opowieść od tego, że przyznał się do przekazania pewnej rady deweloperom z Hamster Corporation (twórcom Arcade Archives). Miał on im powiedzieć, by jak najbardziej ograniczyli czas pomiędzy wyborem konkretnej produkcji, a przejściem do samej rozgrywki.
Po tym Sakurai przyznał, że sam miał w jednej ze swoich gier, a konkretnie Kirby Air Ride z 2003 roku, zdecydować się na bardzo ciekawy zabieg. Twórca z premedytacją zrezygnował z wprowadzenia do gry obsługi systemu Dolby Surround, tylko po to... by na starcie wyświetlać o jedno logo mniej i tym samym skrócić czas oczekiwania na zabawę.
Źródło: videogameschronicle.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1975, kończy 49 lat
ur. 1945, kończy 79 lat