Netflix StreamFest - dwa dni darmowego Netflixa dla użytkowników z Indii
Po wycofaniu się z darmowego miesiąca próbnego Netflix eksperymentuje z nowymi metodami promocji. W Indiach firma wprowadzi darmowy weekend, w trakcie którego każdy będzie mógł skorzystać z oferty serwisu.
Po wycofaniu się z darmowego miesiąca próbnego Netflix eksperymentuje z nowymi metodami promocji. W Indiach firma wprowadzi darmowy weekend, w trakcie którego każdy będzie mógł skorzystać z oferty serwisu.
Na 4 grudnia Netflix zaplanował nietuzinkowe wydarzenie. Firma zorganizuje dwudniowy festiwal filmowy StreamFest przeznaczony dla potencjalnych klientów z Indii. Dzięki niemu nowi użytkownicy będą mogli za darmo zapoznać się z ofertą platformy. W trakcie wydarzenia każdy będzie mógł odpalić serwis i korzystać z jego zasobów bez ponoszenia żadnych opłat.
Do informacji o festiwalu dotarli dziennikarze serwisu Protocol, a wzmianki o StreamFeście udało się odnaleźć w androidowej aplikacji Netflixa. I choć wydarzenie będzie powszechnie dostępne, firma prawdopodobnie wprowadzi limity związane z maksymalną liczbą darmowych użytkowników, gdyż w kodzie zaimplementowano komunikat, który informuje, Netflix StreamFest jest przeciążony.
Plany dotyczące StreamFestu udało się potwierdzić u samego źródła. Podczas podsumowania trzeciego kwartału finansowego Greg Peters przyznał, że firma planuje przetestować darmowy weekend w Indiach, a jeśli akcja spotka się z pozytywnym odzewem – również na terenie innych krajów.
Taki ruch może okazać się ciekawą alternatywą dla darmowego miesiąca próbnego, który jeszcze do niedawna był podstawową formą promocji platformy, ale Netflix postanowił wycofać się z tego pomysłu na wszystkich rynkach. Obecnie za darmo można obejrzeć kilka pilotażowych odcinków seriali oraz filmów, które serwis udostępnia na specjalnej stronie promocyjnej. Znajdziemy wśród nich takiej produkcje jak Stranger Things, Grace i Frankie czy Nie otwieraj oczu.
Na razie nie wiadomo, kiedy StreamFest mógłby zawitać do innych regionów wdrożenie tego przedsięwzięcia na szeroką skalę będzie uzależnione od sukcesu festiwalu na rynku indyjskim. Firma wiąże z nim jednak spore nadzieje i liczy na to, że do końca roku przyczyni się do przyciągnięcia wielu nowych subskrybentów. A plany korporacji na najbliższe miesiące są bardzo ambitne. Zgodnie z deklaracją złożoną w trakcie podsumowania trzeciego kwartału, Netflix planuje zamknąć 2020 rok z 20o milionami aktywnych abonentów.
Źródło: Engadget
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat