

Produkcja gry S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl była długa i burzliwa. Datę premiery kilkukrotnie przekładano, a deweloperzy musieli przenieść się z Kijowa do Pragi po inwazji Rosji na Ukrainę. Wyczekiwany przez wielu graczy tytuł zadebiutował 20 listopada na PC i konsolach Xbox Series X|S i spotkał się z głównie pozytywnym odbiorem. Nie zabrakło jednak również pewnych głosów krytyki, które skupiały się przede wszystkim na problemach z wydajnością oraz licznymi błędami.
Twórcy ze studia GSC Game World postanowili się do tego odnieść i we wpisie opublikowanym w serwisie X poinformowali, że to ich najbardziej ambitny projekt w historii i zamierzają w dalszym ciągu pracować nad poprawkami. Najpoważniejsze błędy mają być eliminowane dzięki szybkim hotfixom, a w planach jest stworzenie również większych aktualizacji z dużą liczbą usprawnień. Oprócz tego zapowiedziano, że gra z czasem otrzyma dodatkową, bezpłatną zawartość.
Z pełną treścią komunikatu po angielsku możecie zapoznać się poniżej.
Źródło: x.com


