Repertuar kin Nowość Program TV

A gdyby to widz decydował o zamówieniu serialu? Rivit TV chce dać taką opcję

Właśnie startuje nowa platforma Rivit TV, która chce dać widzom możliwość decydowania o przyszłości seriali. Z tej formy promocji skorzystał już Kevin Smith, który rusza z kampanią Hollyweed.

Rivit TV to nowa platforma telewizyjna, która właśnie wystartowała na amerykańskim rynku. Jej głównym celem jest to, by to widz decydował, czy seriale zostaną zamówione, czy raczej nie otrzymają pełnych sezonów. Jest to ciekawa możliwość dla twórców, którzy zdecydują się na współpracę z platformą – z jej pomocą mogą ruszyć z kampanią promocyjną i pokazywać nowe projekty odbiorcom, apelując o wsparcie. Ponadto, Rivit TV zobowiązuje się do finansowego wsparcia zamówionych produkcji, jednak to już zależy od tego, jak duże zainteresowanie wzbudzi promowany projekt.

Z oferty nowej platformy skorzystał już Kevin Smith, który wystartował z promocją swojego nowego serialu, Hollyweed. Będzie to komedia o marihuanie i małym biznesie dwóch zdeterminowanych do działania przedsiębiorców. Odcinek pilotowy został nakręcony ponad dwa lata temu, jednak żaden z dystrybutorów nie był nim zainteresowany. Smith postrzega ofertę Rivit TV jako wielką szansę dla komedii – aktor zamieścił w sieci klip, w którym pokazuje, czego widzowie mogą się spodziewać i w którym jednocześnie prosi o wsparcie:

-
-

Warto wspomnieć, że wsparcie, jakiego udzielać mogą widzowie, jest wsparciem finansowym na bazie crowdfundingu. Po zapoznaniu się z odcinkiem pilotowym, internauci mogą zdecydować, czy projekt jest wart kolejnych pieniędzy i wykupić kilka pierwszych epizodów produkcji, zapewniając jej tym samym popularność. Ceny za odcinek wahają się od 1.99 dolarów do 5.99 dolarów. Każdy twórca ma 45 dni na próbę zdobycia środków finansowych do kontynuowania produkcji – jeśli plan się nie powiedzie, nikt nie zostanie obciążony dodatkowymi kosztami. Jak tłumaczy Smith:

Jeśli wystarczająco dużo ludzi to poprze, będziemy mogli kontynuować. Szczerze, uważam, że to całkiem fajne. Pojawiło się już kilka seriali o takiej tematyce… Ja sam jestem palaczem trawki i myślę, że nadal jest przestrzeń na ten temat. Moim zdaniem nie zostało to jeszcze całkowicie wyczerpane.

Hollyweed to pierwszy projekt promowany przez Rivit TV i ma charakter eksperymentalny. Jeśli ten model rzeczywiście spotka się z zainteresowaniem, możemy oczekiwać kolejnych kampanii. Co myślicie o tej propozycji? Dajcie znać w komentarzach.

Źródło: screenrant.com, deadline.com / zdjęcie główne: materiały prasowe

Najlepsze z 24h

Łukasz Radomski
-

Aquaman – recenzja filmu

Oto recenzja Łukasza Radomskiego, czytelnika naEKRANIE.pl, który miał szansę obejrzeć go dzięki wcześniejszej dystrybucji w…

Ocena recenzenta:
7
Adam Siennica
-

Shazam! – Zachary Levi o powiązaniach…

Shazam! to kolejny film uniwersum DC, który wprowadzi do niego nowego superbohatera. Premiera w 2019…

Adam Siennica
Plotka
-

The Mandalorian – nowe informacje o…

Borys Kit z The Hollywood Reporter opublikował na Twitterze kilka informacji na temat serialu aktorskiego…

Adam Siennica
-

Avengers: Endgame – w tym zwiastunie…

Fani przerobili zwiastun filmu Avengers: Endgame. Teraz Deadpool gra każdą postać, a wszystko utrzymane jest…

Adam Siennica
-

Spider-Man pozostanie w MCU? Amy Pascal…

Amy Pascal obecnie promuje film animowany Spider-Man Uniwersum. W ramach jednego z wywiadów ktoś zapytał…

Adam Siennica
-

Aquaman – James Wan o presji…

Wszyscy widzowie śledzący recenzję w sieci wiedzą, że tylko Wonder Woman spotkała się z aprobatą…

Co o tym sądzisz?