Repertuar kin Nowość Program TV

A gdyby to widz decydował o zamówieniu serialu? Rivit TV chce dać taką opcję

Właśnie startuje nowa platforma Rivit TV, która chce dać widzom możliwość decydowania o przyszłości seriali. Z tej formy promocji skorzystał już Kevin Smith, który rusza z kampanią Hollyweed.

Rivit TV to nowa platforma telewizyjna, która właśnie wystartowała na amerykańskim rynku. Jej głównym celem jest to, by to widz decydował, czy seriale zostaną zamówione, czy raczej nie otrzymają pełnych sezonów. Jest to ciekawa możliwość dla twórców, którzy zdecydują się na współpracę z platformą – z jej pomocą mogą ruszyć z kampanią promocyjną i pokazywać nowe projekty odbiorcom, apelując o wsparcie. Ponadto, Rivit TV zobowiązuje się do finansowego wsparcia zamówionych produkcji, jednak to już zależy od tego, jak duże zainteresowanie wzbudzi promowany projekt.

Z oferty nowej platformy skorzystał już Kevin Smith, który wystartował z promocją swojego nowego serialu, Hollyweed. Będzie to komedia o marihuanie i małym biznesie dwóch zdeterminowanych do działania przedsiębiorców. Odcinek pilotowy został nakręcony ponad dwa lata temu, jednak żaden z dystrybutorów nie był nim zainteresowany. Smith postrzega ofertę Rivit TV jako wielką szansę dla komedii – aktor zamieścił w sieci klip, w którym pokazuje, czego widzowie mogą się spodziewać i w którym jednocześnie prosi o wsparcie:

-
-

Warto wspomnieć, że wsparcie, jakiego udzielać mogą widzowie, jest wsparciem finansowym na bazie crowdfundingu. Po zapoznaniu się z odcinkiem pilotowym, internauci mogą zdecydować, czy projekt jest wart kolejnych pieniędzy i wykupić kilka pierwszych epizodów produkcji, zapewniając jej tym samym popularność. Ceny za odcinek wahają się od 1.99 dolarów do 5.99 dolarów. Każdy twórca ma 45 dni na próbę zdobycia środków finansowych do kontynuowania produkcji – jeśli plan się nie powiedzie, nikt nie zostanie obciążony dodatkowymi kosztami. Jak tłumaczy Smith:

Jeśli wystarczająco dużo ludzi to poprze, będziemy mogli kontynuować. Szczerze, uważam, że to całkiem fajne. Pojawiło się już kilka seriali o takiej tematyce… Ja sam jestem palaczem trawki i myślę, że nadal jest przestrzeń na ten temat. Moim zdaniem nie zostało to jeszcze całkowicie wyczerpane.

Hollyweed to pierwszy projekt promowany przez Rivit TV i ma charakter eksperymentalny. Jeśli ten model rzeczywiście spotka się z zainteresowaniem, możemy oczekiwać kolejnych kampanii. Co myślicie o tej propozycji? Dajcie znać w komentarzach.

Źródło: screenrant.com, deadline.com / zdjęcie główne: materiały prasowe

Najlepsze z 24h

Adam Siennica
-

Bumblebee – zwiastun spin-offu Transformers. Są…

Bumblebee to pierwszy kinowy spin-off serii Transformers. Pełny zwiastun pokazuje, że będzie to coś zupełnie…

Adam Siennica
-

Oscary 2019: polski kandydat ogłoszony! Zaskoczeni?

Oscary 2019 dla Polaków? Po raz kolejny mamy mocny tytuł z szansami na nominację. Oto…

Adam Siennica
-

Avengers 4 – aktorzy na planie…

Avengers 4, jak każda superprodukcja hollywoodzka, na kilka miesięcy przed premierą wchodzi na etap dokrętek,…

Michalina Reda
-

Daredevil – nowe zdjęcia z 3.…

Daredevil powróci z 3. sezonem już w przyszłym miesiącu, a do sieci trafiła kolejna porcja…

Michalina Reda
Plotka
-

Chirurdzy – kiedy koniec serialu? Ellen…

Chirurdzy to serial, który powraca z 15. sezonem, jednak - jak się okazuje - jego…

Michalina Reda
-

Venom – symbiont w nowym spocie…

Venom zadebiutuje już za niecałe dwa tygodnie. Zobaczcie kolejny spot promocyjny, który trafił do sieci.

Co o tym sądzisz?