„Agents of S.H.I.E.L.D.” hitem ABC, powrót „Person of Interest”, „Lucky 7” na dnie
Najbardziej oczekiwana premiera tego lata - Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D., zgodnie z przewidywaniami przyciągnęła przed telewizory sporą liczbę młodych widzów.
Najbardziej oczekiwana premiera tego lata - Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D., zgodnie z przewidywaniami przyciągnęła przed telewizory sporą liczbę młodych widzów.
Premiera Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. była najchętniej oglądaną pozycją we wtorkowej ramówce pod względem liczby widzów w przedziale 18-49 (ex aequo z "The Voice"). Ale biorąc pod uwagę ogólną ilość widzów w milionach, nowy serial ABC i Marvela był dopiero trzecim wyborem Amerykanów! Agents of S.H.I.E.L.D. zanotowali oglądalność na poziomie 11,90 mln (4.6) i przegrali walkę o widza z Agentami NCIS (19,40 mln) i emitowanym na NBC "The Voice" (14,14 mln).
Należy jednak pamiętać, że w telewizji amerykańskiej kluczowa dla reklamodawców jest oglądalność w przedziale wiekowym 18-49, a tam Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. jest najchętniej oglądalną premierą serialową od czterech lat, kiedy to na ABC odbyła się premiera serialu V (2009) (14,30 mln, 5.2).
Niestety wtorkowa ramówka ABC wcale nie jest takim sukcesem, o jakim marzyła stacja. Nie powinno to dziwić, jeśli po hicie, jakim jest Agents of S.H.I.E.L.D. serwuje się widzom The Goldbergs i Trophy Wife, a następnie dramat Lucky 7. Szczególnie oglądalność tego ostatniego (4,55 mln, 1.3) udowadnia, że z minuty na minutę coraz więcej widzów postanowiło zrezygnować z oglądania ABC i przeskoczyć na inny kanał. Przy wyniku Lucky 7 nawet oglądalność Hostages z poniedziałku wygląda przyzwoicie.
Dwugodzinna emisja "The Voice" bardzo mocno przyczyniła się do sukcesu Chicago Fire. Wynik 9,25 mln, 2.8 to wzrost o blisko 50% w porównaniu z premierą serialu we wrześniu 2012 roku. Powracająca z drugim sezonem produkcja NBC pokonała w przedziale 18-49 emitowanych na CBS Impersonalnych (12,29 mln, 2.3 - spadek o odpowiednio 14 i 11 procent w porównaniu z premierą 2. sezonu we wrześniu 2012), dla których zmiana dnia emisji i godziny okazała się być kiepskim ruchem. Należy pamiętać, że "The Voice" emitowane będzie co tydzień od 21:00 do 22:00, dlatego też Chicago Fire będzie mogło liczyć na wsparcie muzycznego reality show przez cały sezon.
Dość mocno oberwała stacja FOX, której pasmo komediowe zanotowało spore spadki w porównaniu z zeszłym tygodniem.
godz. | stacja | program TV (25.09.2013) | oglądalność | 18-49 | % |
20:00 | CBS | NCIS (premiera) |
19,47 mln | 3.4 | -- |
NBC | "The Voice" (do 22:00) | 14,14 mln | 4.6 | -- | |
ABC | Agents of S.H.I.E.L.D. (premiera) | 11,90 mln | 4.6 | -- | |
FOX | Dads | 3,65 mln | 1.5 | -28% | |
20:30 | FOX | Brooklyn Nine-Nine | 4,00 mln | 1.8 | -30% |
21:00 | CBS | NCIS: Los Angeles (premiera) | 16,17 mln | 3.0 | -- |
ABC | The Goldbergs (premiera) |
9,11 mln | 3.2 | -- | |
FOX | New Girl | 4,10 mln | 2.1 | -28% | |
21:30 | ABC | Trophy Wife (premiera) | 6,61 mln | 2.3 | -- |
FOX | The Mindy Project | 3,04 mln | 1.5 | -21% | |
22:00 | CBS | Person of Interest (premiera) |
12,29 mln | 2.3 | -- |
NBC | Chicago Fire (premiera) | 9,25 mln | 2.8 | -- | |
ABC | Lucky 7 (premiera) | 4,57 mln | 1.3 | -- |
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1987, kończy 37 lat
ur. 1969, kończy 55 lat
ur. 1991, kończy 33 lat
ur. 1947, kończy 77 lat
ur. 1955, kończy 69 lat