

Oficjalnie ogłoszono, że począwszy od marca 2016 roku czasopismo "Playboy" nie będzie mieć nagich zdjęć. Zdecydowano się zrezygnować z nagości, gdyż sprzedaż ciągle maleje. Obecnie średnio w USA sięga ona 800 tysięcy egzemplarzy miesięcznie (w porównaniu w 1975 roku było to 5,6 mln egzemplarzy). "Playboy" nadal ma mieć zdjęcia kobiet w uwodzicielskich pozach, ale tym razem bez nagości.
Zachodnie media donoszą, że w sierpniu 2014 roku oficjalna strona internetowa "Playboya" zrezygnowała z nagości. To zaowocowało wzrostem unikalnych użytkowników z 4 mln do 16 mln miesięcznie. Powodem jest ogólna dostępność pornografii w Internecie, dlatego zainteresowanie nagością w czasopiśmie maleje.
"Playboy" ma stać się czasopismem, po które odbiorca będzie sięgać, by czytać artykuły o różnej tematyce.
Źródło: thehollywoodreporter.com / zdjęcie główne: materiały prasowe


