- Telewizja satelitarna i kablowa to odchodzące technologie o sporych ograniczeniach. EVIO postawiło sobie zadanie wypełnienia naturalnej luki, która narodziła się w obliczu intensywnie rozwijającej się technologii FTTH. Dzięki nowej marce, usługi telewizyjne dostarczone w oparciu o łącza światłowodowe dotrą praktycznie do wszystkich miejsc na mapie Polski.” – mówi Bartek Wicijowski, Dyrektor ds. Sprzedaży EVIO PolskaJedna marka, kompleksowe wsparcie Nowa marka od EVIO pomoże wszystkim lokalnym operatorom kablowym i ISP, posiadającym infrastrukturę światłowodową, sprawnie pozyskiwać końcowych abonentów. Nie tylko jeśli chodzi o samą ofertę usługi TV, ale przede wszystkim w zakresie promocji i marketingu całego spersonalizowanego portfolio. Założeniem nowej marki jest również wsparcie przy opracowaniu strategii i planów działań komunikacyjnych, co pozwoli mniejszym operatorom skuteczniej sprzedawać swoje usługi.
- Nowa, generyczna i ogólnopolska marka, to dopełnienie strategii zbudowania naszego silnego portfolio produktowego, z którego może skorzystać każdy lokalny operator i wykorzystać zbudowany przez nas potencjał w walce o abonenta z ogólnopolską konkurencją” – potwierdza Mariusz Filipiak, Prezes Zarządu EVIO Polska.Gruntowna wiedza o rynku i doświadczenie gwarancją sukcesu Nad procesem narodzin nowej marki od EVIO, czuwały Olga Korolec oraz Magdalena Antczak z agencji Brand Insight, biorące wcześniej udział w kreacjach wielu znanych, ogólnopolskich marek z branży FMCG i TELCO, odnoszących spektakularne sukcesy. Między innymi uczestniczyły w tworzeniu strategii marketingowych „platformy n” oraz „telewizji na kartę”, kampanii marketingowych kanałów tematycznych Grupy TVN, a także pracowały dla takich firm z branży multimedialnej jak T-Mobile, Samsung, Netia i Orange.
- Wyzwanie jakie postawiło przed nami EVIO, było niesamowite chociażby ze względu na nową przestrzeń możliwości jakie daje technologia światłowodowa. Usługa telewizyjna w takiej postaci w jakiej ją dzisiaj znamy, jest tylko początkiem wykorzystania potencjału światłowodów. Nie ulega żadnej wątpliwości, że światłowody są rozwiązaniem przyszłościowym, ale też są już obecne tu i teraz w setkach tysięcy mieszkań. Dlatego właśnie nowa marka, którą stworzyliśmy wspólnie z EVIO, wyraźnie akcentuje ten przełom technologiczny, będąc jednocześnie jasnym i czytelnym przekazem edukującym abonenta o zupełnie nowych możliwościach jakie może dostarczyć jego lokalny operator”– mówi Magdalena Antczak z Agencji Brand Insight.Galaktyczny start pod Krakowem Premierowa prezentacja nowej marki, dedykowanej do promocji usług lokalnych operatorów, odbędzie się podczas uroczystej GaliKongresu Telewizji Światłowodowej, w dniu 29 października, w wytwórni filmowej ALVERNIA STUDIOS. Wieczór wypełniony będzie licznymi atrakcjami przygotowanymi przez organizatorów, włącznie z prezentacją urządzeń VR360 (wideo w wirtualnej rzeczywistości) obrazujących potencjalne kierunki rozwoju usług TV, na które pozwala technologia światłowodowa. Szczegółowa prezentacja dotycząca idei nowej marki, założeń strategii jej komunikacji oraz zasad korzystania z niej przy współpracy z operatorami lokalnymi, zaplanowana jest na drugi dzień Kongresu Telewizji Światłowodowej, na godzinę 11:00 w Hotelu Best Western Premier w Krakowie.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj