God of War w 60 FPS na PlayStation 5. Twórcy zapowiadają lepsze działanie gry
God of War zadziała płynniej na PS5. Gracze będą mogli liczyć na 60 klatek na sekundę w trybie wydajności.
God of War zadziała płynniej na PS5. Gracze będą mogli liczyć na 60 klatek na sekundę w trybie wydajności.
Nadchodząca konsola PlayStation 5 zaoferuje wsteczną kompatybilność z PS4. W przypadku pewnych gier będzie można liczyć na to, że zadziałają one lepiej na nowym urządzeniu. Jednym z takich tytułów będzie God of War z 2018 roku. Deweloperzy ze studia Sony Santa Monica zapowiedzieli na swoim Twitterze, że ta produkcja na PS5 zadziała w płynniejszych 60 klatkach na sekundę w trybie wydajności, a gracze bez problemu przeniosą swoje postępy z poprzedniej generacji.
Warto zaznaczyć, że God of War już na konsoli PlayStation 4 Pro "celowało" w 60 klatek na sekundę, jednak najczęściej płynność wahała się w okolicach 40-50 klatek, a podczas intensywnych momentów spadała znacznie poniżej tych wartości. Na nowym urządzeniu prawdopodobnie będzie można liczyć na znacznie bardziej komfortową zabawę.
Przypominamy, że w produkcji jest też kontynuacja gry z 2018 roku, zatytułowana God of War: Ragnarok. Zgodnie z obietnicami twórców, sequel ma trafić na rynek w 2021 roku.
Źródło: twitter.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1942, kończy 82 lat
ur. 1966, kończy 58 lat
ur. 1974, kończy 50 lat
ur. 1944, kończy 80 lat