Gwiezdne wojny: Skywalker. Odrodzenie – świecące miecze świetlne na butelkach Coca-Coli
Z okazji premiery ostatniej części sagi Skywalkerów na półki sklepowe trafią nietypowe butelki Coca-Coli. Firma wyprodukowała etykiety z dwójką bohaterów dzierżących miecze świetlne, które rozświetlą się, kiedy weźmiemy butelkę do ręki.
Z okazji premiery ostatniej części sagi Skywalkerów na półki sklepowe trafią nietypowe butelki Coca-Coli. Firma wyprodukowała etykiety z dwójką bohaterów dzierżących miecze świetlne, które rozświetlą się, kiedy weźmiemy butelkę do ręki.
Singapurski oddział Coca-Coli stwierdził, że premiera najnowszej części Gwiezdnych wojen to idealny moment, aby zaprezentować światu wyjątkowe etykiety gazowanego napoju. Korporacja wypuści limitowaną edycję Coca-Coli Zero, której etykiety przyozdobiono postaciami Kylo Rena oraz Rey. Tym, co wyróżnia je na tle innych edycji promocyjnych są miecze świetlne, które rozświetlą się, kiedy dotkniemy etykiety.
Za stworzenie tych niezwykłych butelki odpowiedzialny jest berliński start-up Inuru, wyspecjalizowany w produkcji inteligentnych opakować. Firma wykorzystała do produkcji etykiety układ elektroniczny wykonany metodą druku trójwymiarowego oraz elastyczny panel OLED wbudowany w miejsce miecza świetlnego bohaterów. W procesie druku 3D wytworzono nawet baterię, która pozwoli odpalić miecz co najmniej 500 razy.
Aby zaświecić OLED-a, należy przyłożyć palec do wizerunku Tie Fightera na butelce z Kylo Renem albo do droida BB-8 na butelce z Rey. Nasza skóra posłuży za przewodnik elektryczny, połączy przerwane ścieżki i pozwoli przesłać energię z baterii wprost do miniaturowego wyświetlacza. Producent nie omieszkał wspomnieć także o tym, że elektroniczne komponenty są „przyjazne dla środowiska”, argumentując to tym, że do ich produkcji nie wykorzystano metali ziem rzadkich.
Niestety, butelki będą dostępne w bardzo limitowanej liczbie, wyprodukowano wyłącznie 8000 egzemplarzy, które trafią do Singapuru. Co więcej, nie pojawią się w regularnej sprzedaży, a można zdobyć je wyłącznie w ramach dziewięciodniowego wyzwania #GalacticHunt. Aby wejść w posiadanie jednej z nich, należy rozwiązać zagadki, które ujawnią lokalizację sklepów sieci 7-Eleven, które biorą udział w promocji i zostaną zaopatrzone w Coca-Colę Zero ze świecącymi etykietami.
Można podejrzewać, że wiele spośród butelek zdobytych podczas #GalacticHunt trafi na aukcje, gdyż ich właściciele zechcą zarobić na nietypowym gwiezdnowojennym gadżecie. Jeśli ktoś chciałby upolować taką świecącą Coca-Cole, powinien w najbliższych tygodniach śledzić oferty sklepów Amazon oraz eBay. Ostania partia butelek z mieczami świetlnymi pojawi się w sekretnych lokacjach w dniach 20-22 listopada.
Źródło: Engadget / Zdjęcie: Coca-Cola
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1971, kończy 53 lat
ur. 1986, kończy 38 lat
ur. 1985, kończy 39 lat
ur. 1970, kończy 54 lat
ur. 1978, kończy 46 lat