HBO chce być bardziej jak Netflix? Zarząd ma poważne plany na przyszłość
John Stankey z zarządu HBO zdradził, że w nadchodzący rok będzie dla stacji bardzo trudny. Wszystko z powodu rosnącej konkurencji oraz nieustannej walki o zainteresowanie widzów.
John Stankey z zarządu HBO zdradził, że w nadchodzący rok będzie dla stacji bardzo trudny. Wszystko z powodu rosnącej konkurencji oraz nieustannej walki o zainteresowanie widzów.
Po przejęciu Time Warner przez AT&T, w zarządzie HBO doszło do pewnych zmian. Nowy dyrektor, John Stankey, już teraz zapowiada, że HBO będzie musiało zmierzyć się z pewnymi transformacjami, jeśli dalej chce zabiegać o uwagę widza. Jako, że do przejęcia doszło zaledwie miesiąc temu, HBO dopiero wdraża w życie pewne plany - nie da się jednak zaprzeczyć, że te prezentują się bardzo konkretnie.
Stankey, choć nie nazwał żadnego streamingowego giganta po imieniu, wyraźnie sugeruje, że HBO ma na rynku poważną konkurencję. Jak mówi, w dzisiejszych czasach należy walczyć o widza coraz bardziej atrakcyjnymi treściami, które mogłyby podbić oglądalność. Jego wypowiedź wskazuje na to, że HBO zamierza podjąć walkę z platformami stramingowymi, takimi jak Netflix i Amazon. Jak mówi:
W chwili obecnej HBO posiada 40 mln subskrybentów w USA i około 143 mln subskrybentów na całym świecie, jednak Stankey uważa, że to wciąż za mało. Jak mówi, liczy na wzrost tych wskaźników, by uczynić usługę produktem znacznie bardziej powszechnym.
Przypomnijmy, że w ostatnim czasie Netflix notuje coraz większy przyrost subskrybentów i jednocześnie inwestuje coraz więcej pieniędzy w tworzenie nowych treści i nabywanie licencji. Nowe nieoficjalne pogłoski wskazują, że tylko w 2018 roku streamingowy gigant zamierza przeznaczyć na ten cel nawet 12 mld dolarów (tutaj).
Źródło: deadline.com / zdjęcie główne: HBO
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1974, kończy 50 lat
ur. 2003, kończy 21 lat
ur. 1985, kończy 39 lat
ur. 1976, kończy 48 lat
ur. 1937, kończy 87 lat