Ludzie dostali pieniądze za obejrzenie zwiastuna do Iluzji 3. Genialna promocja czy desperacja?
Dopiero w sieci debiutował zwiastun do kolejnego filmu z serii Iluzja, któremu towarzyszyła wyjątkowa akcja promocyjna. Najpierw wyświetlono billboard na Times Square z sypiącymi się dolarami, a potem obsypano nimi tych, którzy obejrzeli zapowiedź!
Dopiero w sieci debiutował zwiastun do kolejnego filmu z serii Iluzja, któremu towarzyszyła wyjątkowa akcja promocyjna. Najpierw wyświetlono billboard na Times Square z sypiącymi się dolarami, a potem obsypano nimi tych, którzy obejrzeli zapowiedź!

Wczoraj, tj. 29 kwietnia 2025 roku, w sieci zadebiutował pierwszy zwiastun do nadchodzącego filmu Iluzja 3. To już trzecia odsłona popularnej serii opowiadającej o przygodach iluzjonistów-złodziei, których sztuczki balansują na granicy bycia prawdziwą magią. Równie magiczna okazuje się promocja produkcji, ponieważ czegoś takiego jeszcze nie było.
Iluzjoniści złodzieje znowu w akcji. Zobacz zwiastun Now You See Me: Now You Don't
Przed opublikowaniem zwiastuna w sieci pojawiło się nagranie z nowojorskiego Times Square, gdzie wyświetlał się billboard promujący film. Przedstawiał on licznik, który mierzył czas do premiery zwiastuna, a na ekranie widać było spadające dolary.
Okazuje się, że osoby, które weszły w podany przed publikacją zwiastuna link, cierpliwie poczekały, a potem obejrzały całą zapowiedź, otrzymały również... zapłatę w wysokości 119 dolarów poprzez serwis Venmo. Oto dowody na prawdziwość całej akcji:
W sieci od razu zawrzało. Dla jednych jest to udana kampania marketingowa, która pokrywa się z tym, o czym opowiadają filmy. Dla innych to desperacka chęć przyciągnięcia osób przed wielki ekran i swoiste przekupstwo. A co Wy sądzicie o tej akcji?
50 najlepszych filmów akcji wszechczasów
Oto, jakie filmy wybrało Variety:
Źródło: X (@PopCrave)



naEKRANIE Poleca
ReklamaDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1960, kończy 65 lat
ur. 1984, kończy 41 lat
ur. 1971, kończy 54 lat
ur. 1989, kończy 36 lat
ur. 1972, kończy 53 lat

