Według źródeł portalu Develop, jeden z najbardziej oczekiwanych tytułów 2014 roku - Tom Clancy's The Division, tworzony jest nie tylko przez Massive Entertainment, ale również przez studio Ubisoft Reflections, znane m.in. ze stworzenia gry "Driver: San Francisco". Przedstawiciele studia potwierdzili, że nad "The Division" pracuje blisko połowa wszystkich pracowników Reflections. - Nie ma podziałów. Pracujemy nad całą grą, podobnie jak Massive. Tworzymy Manhattan, postacie, przeciwników, elementy sieciowe. Nasz wkład jest ogromny - powiedziała Pauline Jacquey, dyrektor zarządzający firmą Ubisoft Reflections.
Według zapewnień dyrektorki Reflections, współpracę nawiązano z własnej, nieprzymuszonej przez Ubisoft woli. Angielskie studio pomaga w pracach od kilku miesięcy i można spekulować, że ma to związek z wyrobieniem się na zapowiedzianą, na koniec 2014 roku premierą. Niedawno w mediach pojawiła się informacja, że premiera Tom Clancy's The Division może zostać przesunięta na 2015 rok. Powodem miał być fakt, że studio Massive Entertainment nie wyrobi się ze stworzeniem gry w ciągu najbliższych miesięcy. Czy dzięki pomocy Reflections, uda się dotrzymać terminów?