Destiny powoli staje się tym, czym jest Battlefield 4, a mianowicie grą pełną wad, które trzeba prędko łatać. Po licznych odkryciach "jaskiń skarbów" i błędów związanych z dostępem do lokacji, które mają pojawić się w dodatkach, teraz przyszedł czas na balans rozgrywki trybie Iron Banner, w którym miał on odgrywać ważną rolę.

Okazuje się, że gracze narzekają na brak zbalansowania rozgrywki w tym trybie PvP. W złożeniu powinno to wyglądać tak, że postać z wysokim poziomem doświadczenia i sporą siłą rażenia oraz pancerzem jest bardziej wytrzymała i śmiercionośna od tej, która ma niski level. W praktyce jest to inaczej - gracze na niskim poziomie rozwoju postaci potrafią jednym strzałem zlikwidować takiego zawodnika.

[video-browser playlist="614719" suggest=""]

Dodatkowym problemem jest fakt, że doświadczenie za grę w Iron Banner otrzymuje tylko zwycięski zespół. Przegrani dostają figę z makiem, dlatego też często przed końcem meczu zawodnicy z teamu przegrywającego opuszczają rozgrywkę, nie ponosząc za to żadnej kary.

Zobacz także: "Destiny" - recenzja gry 

Bungie obiecuje, że zajmie się sprawą, i na oficjalnym forum gry już pyta graczy o reakcje na Iron Banner.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj