Twitter to potężne medium społecznościowe, które jest ważnym narzędziem dla aktorów, producentów i stacji telewizyjnych, za pomocą którego mogą np. kontaktować się z fanami. Według danych przygotowanych przez firmę Nielsen, najpopularniejszym serialem w 2014 roku był "The Walking Dead". Średnio na 1 odcinek pisano około 576 tys. tweetów na temat produkcji AMC, którą w Polsce można oglądać na FOX.
Czytaj także: "Daredevil" - szczegóły nowego serialu Marvela
Na kolejnych miejscach znalazły się takie produkcje jak: "Pretty Little Liars" (489 tys.) i "Scandal" (391 tys.). Na Twitterze popularne też były: "American Horror Story: Freak Show", "Gra o tron" i "Teen Wolf".
Wśród imprez sportowych Twitter zdominowany został przez Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. Dla Amerykanów najważniejszym wydarzeniem był mecz USA - Belgia, podczas którego napisano 4,69 mln Tweetów. Dotarły one do ponad 12 mln użytkowników portalu.
Źródło: THR.com