W „Dead Rising 3” każdy zombie będzie wyglądał inaczej
Serwis CVG miał okazję porozmawiać z jednym z producentów Capcomu, Mike'iem Jonesem, i wyciągnąć od niego kilka ciekawych informacji na temat trzeciej odsłony serii "Dead Rising".
Serwis CVG miał okazję porozmawiać z jednym z producentów Capcomu, Mike'iem Jonesem, i wyciągnąć od niego kilka ciekawych informacji na temat trzeciej odsłony serii "Dead Rising".
Przede wszystkim grając w Dead Rising 3 nie będziemy co chwila przeżywali deja vu, gdyż twórcy włożyli dużo pracy, aby nic się nie powtarzało.
[cytat=Mike Jones]Nie używamy w kółko tych samych tekstur, ani tej samej geometrii. Każdy budynek i każde wnętrze w "Dead Rising 3" jest tworzone ręcznie. Nie zobaczycie dwóch takich samych budynków.[/cytat]
Oczywiście mężczyzna przyznaje, że taka zabawa jest dużo bardziej kosztowna, ale jak zauważa, gracze od next-genowych tytułów oczekują bardziej rozbudowanego i różnorodnego świata, który nie składa się z kilku powtarzalnych elementów. Z tego samego powodu zaimplementowano system losowego generowania zombiaków.
[cytat=Mike Jones]Wszystko jest generowane losowo: fryzury, ubrania, kolory, tekstury. Gore również: brakujące szczęki, brakujące oczy... całość zmienia się dynamicznie. Opracowaliśmy do tego celu cały system. Nie wymodelowaliśmy jedynie samych nieumarłych, ale każdą drobną część z osobna, które system później łączy w całość.[/cytat]
Jones opowiada również, że początkowo zamierzali stworzyć Dead Rising 3 na obecne platformy, ale szybko okazało się, że ich wizja nie ma szansy powodzenia na current-genach z uwagi na ich ograniczenia. Dopiero przejście na Xboxa One i wsparcie Microsoftu w kwestii programowania na nowym sprzęcie pozwoliło uzyskać zamierzony efekt.
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat