W „Titanfall” mogliśmy zagrać na PS Vita
Naturalnie było to na długo przed tym, zanim studio Respawn Entertainment i EA podpisało umowę na wyłączność gry z Microsoftem.
Naturalnie było to na długo przed tym, zanim studio Respawn Entertainment i EA podpisało umowę na wyłączność gry z Microsoftem.

Kiedy West i Zampella, ojcowie gry Titanfall, zastanawiali się nad platformami docelowymi skontaktowali się z Sony w sprawie next-genowego wydania gry. Sony nie było skore do podania specyfikacji PS4 i zamiast tego zdecydowało się na zasugerowanie tworzenia Titanfall na platformie PS Vita. Nawet gotowi byli zaoferować swoje wsparcie przy produkcji. Na to nie zgodzili się twórcy gry i ostatecznie tytuł wylądował w Electronic Arts, a ci podpisali umowę na wyłączność z Microsoftem.
Z "The Final Hour of Titanfall" dowiadujemy się również, że początkowo, jeszcze podczas prototypowego developingu, gra tworzona była na silniku "Luna", tym samym na którym stworzone zostały gry z serii "Ratchet & Clank", dopiero w późniejszym procesie, już pod komendami wydawcy i Microsoftu zamieniono engine gry na bardziej wydajny, na którym ostatecznie gra została ukończona i wydana (Valve Source Engine).



naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1964, kończy 61 lat
ur. 1999, kończy 26 lat
ur. 1952, kończy 73 lat
ur. 1948, kończy 77 lat
ur. 1943, kończy 82 lat

